Endelig fredag!!! [emoji16]
Hurra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig fredag!!! [emoji16]
Endelig jaPlaner?
Her blir det avslapping. Minste skal sove hos ei klassevenninne i morgen for første gang og gleder seg stort
Og mannen skal tatovere seg i morgen. Så blir nok en rolig og fin helg her i hus![]()
Åja. Mye rart der.på sinnasnekkern
fin plan daI dag skal jeg gjøre minst muligdet går aldri som planlagt, men greitt å ha planen hvertfall
![]()
det er detÅja. Mye rart der.
Ja det underletter bilturenSå herlig!
God morgen Hoppas du kan få sova litt på dagen. Er eldste i bhg??God morgen dereKort natt her. Lillejenta våknet ofte for å spise, og lillemor gikk på do et par ganger. Jeg er helt susete hodet.
God morgen kenguGod morgen
bedreGod morgen kenguHur er formen idag?
Så brabedre![]()
Ja syns egentlig detfin plan da
Er han dårlig han og?kengubarneter hjemme så blir nok litt mindre skravling i dag
Så kjedelig med kort natt da. Får du tatt litt powernap på dagen eller?God morgen dereKort natt her. Lillejenta våknet ofte for å spise, og lillemor gikk på do et par ganger. Jeg er helt susete hodet.
Har han også blitt syk?kengubarneter hjemme så blir nok litt mindre skravling i dag
veldig deiligSå bra![]()
nei han klarte ikke å gå i dag tidlig å bare gråt, mannen mente han skulle prøve å dra på skolen men endte med å komme hjem med han før kb klarte ikke stå på foten , så de fikk med engelsktest hjem av læreren(de skulle ha det i dag)Har han også blitt syk?
ikke sykEr han dårlig han og?