rakk det ikkrMå være optimist!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
rakk det ikkrMå være optimist!
yey å det klarte duBare ett igjen nå[emoji6]
ha det på et høyt bord hvor babyen ikke kan nå detJeg lurer på en ting. Har en fireåring (fra januar 2018) og venter et barn til i mars. Hvordan gjør dere det ift alle disse småbitene/legobiter osv som fireåringen driver med? Hvordan kan jeg ha et trygt hjem for babyen uten å nekte fireåringen å leke med sine leker?
når huset råtner på utsiden så tenkrr jeg det går for langtNei det forstår jeg, hadde ikke orket det jeg heller, hadde ikke hatt tålmodighet til å ikke ordne det
god morgen lilleulvenGod morgen alle sammen![]()
God morgenGod morgen [emoji4]
Jippppiii endeligenEndelig fredag!!! [emoji16]
Endelig fredag!!! [emoji16]
Så herlig!Hahaha så kjektelskar musik det gjør barnen vår og. 3 åringen skall alltid ha full guffe i bilen eller så vill Hon ikke ha på musik
Hvem har et sånt hus??når huset råtner på utsiden så tenkrr jeg det går for langt
Ja det er kjempemorro. Viser tydelig hva de liker og ikke, selv om de er små.Gøy å se hvordan de reagerer![]()
på sinnasnekkernHvem har et sånt hus??
Endelig!!Endelig fredag!!! [emoji16]
Da reagerer han sikkert på de sangene utenfor magen også, de "kjente" nattasangene fra magen roet hvertfall yngstesønnen til venninna mi helt fra han var nyfødtKult! Er spent på hva lillebror vil reagere på... han har jo hørt meg synge mye for broren og reagerer tydelig når kjente nattasanger kommer![]()

God morgenGod morgen alle sammen![]()