Skravletråd November

Her har vi to sanger som hun har reagert på heøt siden hin lå i magen. Når de kommer på anlegget så stopper hun helt opp og bare ligger og følger med, det er så herlig:Heartred Det meste annen musikk er hn også fascinert av, og spreller og hyler:laughing002

Kult! Er spent på hva lillebror vil reagere på... han har jo hørt meg synge mye for broren og reagerer tydelig når kjente nattasanger kommer :)

Trenger et råd ang frøkna

Som tidligere skrevet holdt jeg henne hjemme i dag fordi hun er så forkjøla.

Hun har ikke feber, men er tett (hun har jo astma), og blir fortere sliten.

Pedleder i bhg sa hun hadde virket sliten i går, og det var hun i går ettermiddag.

Vi har vært en liten tur på senteret i dag, og et par timer på internasjonal kafé på skolen i ettermiddag, og det har gått greit, men hun var sliten da vi kom hjem.

Jeg er usikker på morgendagen, om vi bør holde henne hjemme eller sende henne.

Jeg skal egentlig være på avdeling, men har en vikar i bakhånd.

Hva hadde dere gjort?
Allmenntilstanden er ikke som den pleier, men heller ikke bånn.
ville sett an i morgen

Jeg ville sendt i barnehage, med medisiner og beskjed om å ringe om hun blir dårligere. Min har også astma og vi pleier å se an natta og allmenntilstanden..,
Greia er at det ikke er så lett å bare reise fra jobb heller hvis hun blir dårligere, da blir det bare 2 voksne igjen på avdeling. Og det er ganske heftig på en småbarnsavdeling...

Hadde det vært kontordagen min hadde det vært lettere.

Vi har avgjort at hun blir hjemme, sånn at jeg fikk sagt fra til vikaren i kveld.

Greia er at det ikke er så lett å bare reise fra jobb heller hvis hun blir dårligere, da blir det bare 2 voksne igjen på avdeling. Og det er ganske heftig på en småbarnsavdeling...

Vi har avgjort at hun blir hjemme, sånn at jeg fikk sagt fra til vikaren i kveld.

Høres lurt ut. Jeg jobber som lærer og har barnehagen i samme bygg så jeg har hatt han med på jobb noen ganger ;)

Jepp, derved er det planlagt, siste kamp 1230 1237, premieutdeling og sånn sikket ferdig til 13 og middag 14 og kaffi litt etterpå og svømming fra 17 med mindre mellomste avanserer til 1745 om hun mestrer skilpadde på lørdag men det forventer jeg ikke egentlig

Når man trenger å varsle en vikar så er det greit sånn ja

Sitter nydusjet i sofaen etter trening, skjedd noe spennende her i kveld?

oh såpass ja

Jepp, en ny kaos-helg.

Det er muuuuulig jeg smetter inn farsdagagave i morgen dersom jeg stikker på biblioteket i lunsjen slik jeg vurderer, har ikke eeeeegentlig tid men da får jeg litt mindre på lørdag...

Jepp, en ny kaos-helg.

Det er muuuuulig jeg smetter inn farsdagagave i morgen dersom jeg stikker på biblioteket i lunsjen slik jeg vurderer, har ikke eeeeegentlig tid men da får jeg litt mindre på lørdag...
blir det rolig helg snart?

Back
Topp