Er redd det kommer til å gå sakte. Fått beskjed om at det mest sannsynlig blir svangerskapspenger. Blir lange dager uten jobbHåper du slipper mange gråtedager fram til den tidLykke til! Tida går fort
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er redd det kommer til å gå sakte. Fått beskjed om at det mest sannsynlig blir svangerskapspenger. Blir lange dager uten jobbHåper du slipper mange gråtedager fram til den tidLykke til! Tida går fort
![]()
Bare feber så vidt jeg vetUffbare feber, eller noen flere symptomer?
Stakkars litenBare feber så vidt jeg vet
Kjente ar hun var litt vel varm når jeg var nese hos henne i sted, men ikke sånn veldig. Mannen gikk nå mens jeg pusset tenner og sa "hvor er øretetmometeret". Pg ja. Jeg kjenner det når jeg ammer henne også
Varm munn, varme hender, varme ben. Varm jente. Men sover nå
Ja det er længe4 min uten ett innlegg... Det er for lenge [emoji32]
Ja vad ska me skravle om. Kanske barndommen ??Hva skal vi skravle om da?
Det var du og kjekt och se deg igjen. Hvordan går det med dere??Stakkars litenMasse god bedring!
Sover i alle fall. Trygt og godt inntil mamman sin. Vi samsover med henne.Stakkars litenMasse god bedring!
Må ju snakka med de ogBle visst sittende å prate litt med mannen, jeg...
Næmmen! Jo, det går bra! Er jo i full gang igjen med ny graviditet! Frøkna elsker barnehagen. Og livet i ny by er ganske så kjedeligDet var du og kjekt och se deg igjen. Hvordan går det med dere??
Samsoving <3 det er så kos! Frøkna her sov ikke noe godt sammen med oss! Men hadde det vært opp til meg hadde vi enda samsovet!Sover i alle fall. Trygt og godt inntil mamman sin. Vi samsover med henne.
Nei. Sover ikke helt nei. Vi koser. Ammer.
Varm lita jente får det hun vil ha. (ja. Hun er snart to år, men lita likevel ;-))
Sover i alle fall. Trygt og godt inntil mamman sin. Vi samsover med henne.
Nei. Sover ikke helt nei. Vi koser. Ammer.
Varm lita jente får det hun vil ha. (ja. Hun er snart to år, men lita likevel ;-))
Ah, ja, da kan nok dagene bli lange nok. Det er tungt å gå hjemme over en så lang periode. Håper du likevel får mulighet til å komme deg litt ut av huset innimellomEr redd det kommer til å gå sakte. Fått beskjed om at det mest sannsynlig blir svangerskapspenger. Blir lange dager uten jobb![]()
Haha! Kanskje han skulle meldt seg inn her, så kunne dere snakket sammen her inneMå ju snakka med de og. Till tider så blir han sur på meg pga eg hører ej vad han sier pga opptatt på bv
![]()
Vi har samsover med alle tre de første par åreneSamsoving <3 det er så kos! Frøkna her sov ikke noe godt sammen med oss! Men hadde det vært opp til meg hadde vi enda samsovet!![]()
Hæ? Det bestemmer da vel ikke legen!!!Ja sant det er lov med litt pupp og koshar en på snart 19’mnd som eg ammar. Men idag sa legen nå må du slutta
![]()
Har dere vært flere enn 3 i sengen samtidig? Hvordan har det gått?Vi har samsover med alle tre de første par årene
Må han leke i stua/der babyen er?Jeg lurer på en ting. Har en fireåring (fra januar 2018) og venter et barn til i mars. Hvordan gjør dere det ift alle disse småbitene/legobiter osv som fireåringen driver med? Hvordan kan jeg ha et trygt hjem for babyen uten å nekte fireåringen å leke med sine leker?
Så bra Hon Trivs i bhgNæmmen! Jo, det går bra! Er jo i full gang igjen med ny graviditet! Frøkna elsker barnehagen. Og livet i ny by er ganske så kjedelig
Er alt bra med dere?![]()
Tenkte jeg skulle melde meg som frivilligAh, ja, da kan nok dagene bli lange nok. Det er tungt å gå hjemme over en så lang periode. Håper du likevel får mulighet til å komme deg litt ut av huset innimellom![]()