Må være optimist!når det nok ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må være optimist!når det nok ikke
Heia heiaMen bare 6 innlegg til, da er jeg på rundt tall [emoji13]
Bare ett igjen nå[emoji6]det klarer du
Men hva med to til? Så må du skrive enda litt til for å nå et rundt tallBare ett igjen nå[emoji6]
Han har netter hvor han våkner mange ganger.Våkner lille U mange ganger på natten pga mareritt, eller er det typisk en gang? Hva gjør dere da?
Samme type marerittene hver gang? Fortalt hva han drømmer?Han har netter hvor han våkner mange ganger.
Går inn til han, koser litt og synger så legger han seg ned for å sove igjen.
Er heldigvis ikke hver natt
Spørs om kanskje jeg blir hjemme i moegen.... Eller noeVeldig.
Men nå tenker jeg det er like greit at vi også kan slappe av litt, vi to klarer det ikke alene.
Spare litt krutt til i morgen i stedet [emoji6]
Det er jo også koseligBle visst sittende å prate litt med mannen, jeg...
Gråtedag hørtes trist ut! Hormonell på grunn av graviditet?Jeg har vært helt fraværende i hele dag. Har hatt en skikkelig gråtedag! Hahaha.. de hormonene asså!
UffSpørs om kanskje jeg blir hjemme i moegen.... Eller noe
Lillemor er 38 grader varm.
Oh yes! Selv om det er andre graviditet har jeg ikke vært borti lignende! Guriland!Gråtedag hørtes trist ut! Hormonell på grunn av graviditet?![]()
Det er han for liten til.Samme type marerittene hver gang? Fortalt hva han drømmer?
Stakkars lille.Spørs om kanskje jeg blir hjemme i moegen.... Eller noe
Lillemor er 38 grader varm.
Gratulerer! Når har du termin?Oh yes! Selv om det er andre graviditet har jeg ikke vært borti lignende! Guriland!
I mai! Så så fortsatt lenge igjenGratulerer! Når har du termin?Hormonene kan nok overraske en ja
![]()
Stakkars litenDet er han for liten til.
Er bare 2,5 år.
Våkner med er skrik og trenger litt kos så er alt bra igjen
Får se hvordan natta blir, men antar hun bør være hjemme.Stakkars lille.
Masse god bedring
Håper du slipper mange gråtedager fram til den tidI mai! Så så fortsatt lenge igjen![]()