Sitter og lurer på om jeg skal prøve å bli ferdig med den halsen til frøkna i helgen, skal bli kaldere neste uke, eller om jeg skal hjelpe dere med skravlingen![]()
Ja takk, begge deler?![emoji23] er ikke du Superwoman??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter og lurer på om jeg skal prøve å bli ferdig med den halsen til frøkna i helgen, skal bli kaldere neste uke, eller om jeg skal hjelpe dere med skravlingen![]()
hadde nok ikke det neiHuff, men sinnasnekkeren hadde vel ikke hatt noe program om det ikke var for dem selvom jeg aldri kommer til å forstå det
Guttngen min tømmer seg best or ett og hitt når han er alene hos min mor han... så sitter de og spiser og snakker om noe annet og så åpner han seg....
God morgen Hoppas du kan få sova litt på dagen. Er eldste i bhg??
Tja tror ikke det blir så lett for føles som om alt sånt ikke skjer på plass lengreNoen som vet om noen som lager lerret på dagen? Type fysisk butikk så jeg kan få det i dag ?![]()
Så kjedelig med kort natt da. Får du tatt litt powernap på dagen eller?
Haha, ja ble litt tom på slutten [emoji23]Ble det tomt for tema??[emoji23]
tror ikke vi klarer det i dag
Måtte skravle litt med en samboer som skulle legge seg
Synes du er flink jeg![emoji1] heier på deg!
Huff, håper han snart blir bedre igjen dahan er skadey
Mwn så våkna lille.
Leggetid for meg.
Får legge igjen noen innlegg her jeg også før legge tid. Ser det kan være vanskelig å nå målet i dag.![]()
Kan ikke ha det da! Er sånn det erTakk
Glad jeg holdt ut! Hadde gått opp siden forrige fredag, men ned 600g siden i går og går dermed ikke ut. Heldig for meg, uheldig for den som går utLitt dårlig samvittighet for det faktisk
![]()
Ble visst sittende å prate litt med mannen, jeg...
Må skryte litt av mannen! Han rydder kjøkkenet, mens jeg får beskjed om å bare slappe av! Han asså! Blir jo helt forelsket på nytt!
Kænner meg veldigt ensam her inne :-( da blir det kanske sengen før meg og
Haha, han er i grunnen ganske tolerant [emoji13]Han forlanger så mye!![emoji33][emoji28]
Fikk det godkjent likevel [emoji6]Det gikk ikke har jeg skjønt?[emoji849]