Så var det resultatet da....
Klarte ikke ta alt inn igjen, 0,1 kg unna.
1,8 kg siden forrige fredag, 1,1 kg de to siste dagene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det tenker jeg også [emoji4] men satser på mer trening neste uke [emoji4]Er ikke alltid like lett å få til trening, sånn er det bare.
Men all aktivitet er bra
Det har jeg [emoji16] og gir nok ikke opp så lett nå nei [emoji4]Jepp, det har jeg[emoji1] for du har kommet sååå langt og jeg vet du ikke gir deg[emoji1]
Det er jo utrolig bra! [emoji4]Så var det resultatet da....
Å ja da, og for første gang på veldig, veldig lenge klarte jeg også å løpe en del uten å få vondt i det beinet jeg har slitt med![]()
Vel det også en måte å gjøre at jeg selv klarer å holde fokus
Nei da, jeg vet det..
+ 1 kg her, helt og holdet min egen skyld så jeg må stramme inn igjen! Satser på at det hjelper at mannen er hjemme igjen og jeg kan fokusere mer på mat til meg selv og trening [emoji16]
Vet ikke helt hvor realistisk målet om å være under 80 før 1.desember er nå som jeg gikk opp til 82 igjen, men jeg skal ihvertfall prøve! [emoji4]
+ 1 kg her, helt og holdet min egen skyld så jeg må stramme inn igjen! Satser på at det hjelper at mannen er hjemme igjen og jeg kan fokusere mer på mat til meg selv og trening [emoji16]
Vet ikke helt hvor realistisk målet om å være under 80 før 1.desember er nå som jeg gikk opp til 82 igjen, men jeg skal ihvertfall prøve! [emoji4]
Jeg håper det ihvertfall [emoji4]Jeg tipper du klarer det[emoji1] blir spennende å følge deg!
Kan være en mulighet ja men må være super streng, noe som burde gå da siden jeg tross alt har 8 middager i fryseren, så er mest de andre måltidene jeg må få orden på [emoji4]Greitt når man vet hva økning skyldes.
Klart du kan klare minus 2,1 innen 1.12 - om du får fulgt planen din.
Jeg tror du klarer det helt fint, jeg [emoji4]+ 1 kg her, helt og holdet min egen skyld så jeg må stramme inn igjen! Satser på at det hjelper at mannen er hjemme igjen og jeg kan fokusere mer på mat til meg selv og trening [emoji16]
Det er jo utrolig bra! [emoji4]
Wow, knall bra!![emoji1][emoji1][emoji122]
Tusen takk.DET er jo bare fantastisk bra!!!!!
Kan være en mulighet ja men må være super streng, noe som burde gå da siden jeg tross alt har 8 middager i fryseren, så er mest de andre måltidene jeg må få orden på [emoji4]
Vi får se første desember, bare 3 uker igjen [emoji54]Jeg tror du klarer det helt fint, jeg [emoji4]
2 kg klarer du helt fint på 3 uker [emoji4]Vi får se første desember, bare 3 uker igjen [emoji54]
Har ikke like stor tro på vekta selvom jeg vet det nå skal gå nedover da.Dette går - det føler jeg på meg![]()