Skravletråd November

Ikke noe ekstremt hastverk å tømme vårt rom nei

Mer press på gjesterommet som er halvt gjesterom halvt bod. Det bør trolig bli mellomste sitt rom neste år, sånn at yngste kan flytte ut av vårt.
Tja det er litt verre. Har dere nok plass i boder ellers da?

Tja det er litt verre. Har dere nok plass i boder ellers da?

Nei, vi har ikke nok bodplass, derav at vi må kvitte oss med en del. REeelt er der en del å kvitte seg med også da, så det bør kunne gå Men det vil ta tid

Ikke aktuelt å se på før jul eller så lenge årsoppgjøret pågår, men vi får se til våren eller sommeren eller noe

Jupp. Kan være aktiv på lørdag til og fra Norge [emoji6]

Lørdag er en dag med mindre aktivitet så det kan komme godt med

SØndag er jeg muligens gasnke fravæende helt. Deler av lørdag også

Nei, vi har ikke nok bodplass, derav at vi må kvitte oss med en del. REeelt er der en del å kvitte seg med også da, så det bør kunne gå Men det vil ta tid

Ikke aktuelt å se på før jul eller så lenge årsoppgjøret pågår, men vi får se til våren eller sommeren eller noe
Ofte lettere å drive med det også da. Syns sånne ting er tyngre på vinterhalvåret

Lørdag er en dag med mindre aktivitet så det kan komme godt med

SØndag er jeg muligens gasnke fravæende helt. Deler av lørdag også
Om det er aktivitet her ellers burde det kunne hjelpe ihvertfall blir ca 4 timer med delvis dårlig dekning da, men surfer nå gratis i Norge ihvertfall

Synd det skal være sånn da. Her er det så mye allergier og i bhg får de mat fra storkjøkken som lager alt mulig så barna er vant til alt

Ja det er synd :( Men jeg håper det blir bedre som årene går :)

Ofte lettere å drive med det også da. Syns sånne ting er tyngre på vinterhalvåret

Tja, jeg synes det er tungt uansett egentlig, men jobber med slikt på høsten også. Som en de av "huset klart til jul og me det ovenattingsgjester" :P

I dag skulle mannen stelle lillejenta mens jeg var på do. Han tok av henne klær og bleie, plasserte henne i fanget mitt og sa Tiss!
Og det skal lillejenta ha, hun hører etter sin far!
:laughing025

Nja.. Kjenner jeg blir litt amper allerede før det har begynt. Når jeg husker hvor "jippi vi er ikke på skolen-ville" de jentene var :p

Hmm, det var det da

Når jeg ser hvor uregjerelige 10-12 unger klarer å være i et klasserom når de har spilletime, når jeg vet de er mye roligere når det er SKOLE i det samme rommet, så blir jeg litt amper selv...de roter så mye med dill o kaster bort tid og tuller!

I dag skulle mannen stelle lillejenta mens jeg var på do. Han tok av henne klær og bleie, plasserte henne i fanget mitt og sa Tiss!
Og det skal lillejenta ha, hun hører etter sin far!
:laughing025

Fantastsisk!

Back
Topp