rolig igjen nåhmm, jeg tror jeg misser noen å svare på her og der.
Merker at det går litt fortere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
rolig igjen nåhmm, jeg tror jeg misser noen å svare på her og der.
Godt det da [emoji4]Sant nok. Jeg er heldig som har en rolig unge, så at hun er urolig er bare relativt. Godjenta mi <3
Mamma har en greie der
Min sønn er mormor sin beste gutt
Og mine døtre er mormor sin beste storejente og mormor sin beste lillejente
Min bror sine er farmor sin beste gutt og farmor sin beste jente.
Godt det da [emoji4]
Samboeren til lillesøstera mi hadde kolikk baby sist så de forbereder seg på det nå også
Sånt er kjedelig, men om de har råd burde man jo støtte flere. Hår ofte en del tennbrikketer på vinterenvel var. isst noen som rakk å komme før oss så de var her forrige uke tydeligvis
Mhm gjør detSånt er kjedelig, men om de har råd burde man jo støtte flere. Hår ofte en del tennbrikketer på vinteren
Tja noe midt imellom?I morgen skal jeg være lagleder for jentelaget til klassen til dattera mi under skolecuppen. Skal jeg gå for å være den strenge, eller den snille?? Hmm...![]()
Hehe nei det er det virkelig ikke. Her er storesøster så vant til at jeg spiser annen mat enn dem, og hun er vant til at hun får spesial mat i bhg (uten gris) så slipper heldigvis å tenke på sånne ting
Så bra. Jeg prøver jeg også men må være aktivitet her inne om jeg skal klare og hjelpe dere da [emoji4] a3Mitte tempo er greit, og det stiger jevnt over på forumet også nå den siste halvtimen
varierer litt, og flytter seg littrolig igjen nå
Men dere har vel god tid på dere? [emoji4]Vel, på sikt er planen å gjøre det om til mindre av et lagerrom, for et fungerer ikke otpimalt, men det er sånn pr nå. En de tingSKAL ut av huset her atspå
Bra det da, og så lenge du har noe å svare på så hjelper det [emoji4]hmm, jeg tror jeg misser noen å svare på her og der.
Så bra. Jeg prøver jeg også men må være aktivitet her inne om jeg skal klare og hjelpe dere da [emoji4] a
Bra det da, og så lenge du har noe å svare på så hjelper det [emoji4]
Håper det jeg også. Han har ingen gode minner fra siste baby tid ihvertfall og eksen mente at han kunne jobbe fult så ta jenta resten av døgnetHåper de slipper det! Det høres forferdelig ut for alle involverte![]()
Men dere har vel god tid på dere? [emoji4]
Synd det skal være sånn da. Her er det så mye allergier og i bhg får de mat fra storkjøkken som lager alt mulig så barna er vant til altMhm. Her blir lillemor liksom den som er utenfor, så da blir det verre. Hun blir så glad hver gang hun møter andre som ikke kan spise gluten, for da slipper hun å være den rare.
Kanskje jeg burde gjøre det samme men liker mobilenJeg har flere tråder i ulike faner nå. På pc.
Denne og stat-tråden og 3-4 leketråder. Oppdaterer en etter en og svarer og så begynner jeg fra begynnelsen igjen
Disse to føste får jeg svart mer i dag for da kan jeg svare alle, mens lekene får jeg jo bare svare den siste
Jupp og det er viktig [emoji4]Det gjør det , og det gir deg noe å svare på også![]()