Kanskje jeg burde gjøre det samme men liker mobilen
Jeglike mobilen når jeg hadde app, jeg liker p bedre med nettleser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje jeg burde gjøre det samme men liker mobilen
Tja det er litt verre. Har dere nok plass i boder ellers da?Ikke noe ekstremt hastverk å tømme vårt rom nei
Mer press på gjesterommet som er halvt gjesterom halvt bod. Det bør trolig bli mellomste sitt rom neste år, sånn at yngste kan flytte ut av vårt.
Jupp og det er viktig [emoji4]
Spent på hvor mye jeg klarer å være med på. Imorgen kommer jo mannen hjem
Enig i den. Nå fungerer appen såpass at når jeg først er her så går det greit [emoji4]Jeglike mobilen når jeg hadde app, jeg liker p bedre med nettleser
Tja det er litt verre. Har dere nok plass i boder ellers da?
Jupp. Kan være aktiv på lørdag til og fra Norge [emoji6]Vel, en dag om gangen
Enig i den. Nå fungerer appen såpass at når jeg først er her så går det greit [emoji4]
Jupp. Kan være aktiv på lørdag til og fra Norge [emoji6]
Ofte lettere å drive med det også da. Syns sånne ting er tyngre på vinterhalvåretNei, vi har ikke nok bodplass, derav at vi må kvitte oss med en del. REeelt er der en del å kvitte seg med også da, så det bør kunne gå Men det vil ta tid
Ikke aktuelt å se på før jul eller så lenge årsoppgjøret pågår, men vi får se til våren eller sommeren eller noe
Jupp ellers hadde jeg satt meg ned med dataen tror jeg [emoji4]da er det jo greit
Om det er aktivitet her ellers burde det kunne hjelpe ihvertfall blir ca 4 timer med delvis dårlig dekning da, men surfer nå gratis i Norge ihvertfallLørdag er en dag med mindre aktivitet så det kan komme godt med
SØndag er jeg muligens gasnke fravæende helt. Deler av lørdag også
Nja.. Kjenner jeg blir litt amper allerede før det har begynt. Når jeg husker hvor "jippi vi er ikke på skolen-ville" de jentene varTja noe midt imellom?
Synd det skal være sånn da. Her er det så mye allergier og i bhg får de mat fra storkjøkken som lager alt mulig så barna er vant til alt
Ofte lettere å drive med det også da. Syns sånne ting er tyngre på vinterhalvåret
Nja.. Kjenner jeg blir litt amper allerede før det har begynt. Når jeg husker hvor "jippi vi er ikke på skolen-ville" de jentene var![]()
I dag skulle mannen stelle lillejenta mens jeg var på do. Han tok av henne klær og bleie, plasserte henne i fanget mitt og sa Tiss!
Og det skal lillejenta ha, hun hører etter sin far!
![]()
God kveld velkommenGod kveldSer ut som det er mye liv her i kveld?
![]()
Veldigt fine klart hon tisserI dag skulle mannen stelle lillejenta mens jeg var på do. Han tok av henne klær og bleie, plasserte henne i fanget mitt og sa Tiss!
Og det skal lillejenta ha, hun hører etter sin far!
![]()