Hei på dere [emoji16]
Lenge siden sist [emoji16]
Hei snuppa[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei på dere [emoji16]
Lenge siden sist [emoji16]
Vil ikke rydde i dag*ler*
Ikke andre enn jobbe og trene.Planer denne onsdagen da damer og herrer?![]()
skulle jobbePlaner denne onsdagen da damer og herrer?![]()
Da ligger jeg i senga, fryktelig tidlig for å være meg egentlig. Kjenner I beina at jeg har løpt rundt med ungene idag [emoji4] også må jeg få ungene tidlig i bhg imorgen for kommer elektriker på jobb imorgen som jeg egentlig har ansvar for.
Er 5 lamper som må bytte lyspærer, vi ville gjort det selv om det ikke var for at de er 5 meter fra gulvet, hun jeg snakket med skjønte jo ingenting når jeg anslo at de var ca 4 meter fra gulvet, elektrikeren som stakk innom senere den dagen forsto fort at dette ikke helt ble noen standard jobb [emoji23]
skulle jobbe
og organisere dugnad vi har men ligger syk isteden
Masse god bedringskulle jobbe
og organisere dugnad vi har men ligger syk isteden
Nei, de blir jo ikke det.Hehe, dagene blir aldri kjedelige[emoji28]
Synes det er litt mer jevnt over jeg.Litt bedre her idag[emoji1]
JobbPlaner denne onsdagen da damer og herrer?![]()
takk for deyGod bedring![]()
så deilig daSitter og krysser fingrene.
Ser på kalenderen min og det ser ut som om det vil være hele 5,5 uker mellom forrige og neste jobbreise [emoji4]
tusen takkMasse god bedring
Umulig![]()
Huff. De er pes. Husker jeg sov med babyen ved puppen. Det fine med å la barnet sove og spise samtidig lenge.. var så godt...
Trening ferdig og kveldsmat inntatt. Jeg har vondt i kroppen. Monsteruke I slankekrigen
Jeg må si at jeg elsker å være med! Jeg gruer meg til det er over, er så redd for å gå tilbake til gamle synder og spise godis alt for ofte
Jeg er heldig som går ned i vekt kun ved å ikke spise godis. Synd at det er fordi jeg har så mye ekstra da![]()
Men når det er over kan du komme inn til oss på det andre forumet.Trening ferdig og kveldsmat inntatt. Jeg har vondt i kroppen. Monsteruke I slankekrigen
Jeg må si at jeg elsker å være med! Jeg gruer meg til det er over, er så redd for å gå tilbake til gamle synder og spise godis alt for ofte
Jeg er heldig som går ned i vekt kun ved å ikke spise godis. Synd at det er fordi jeg har så mye ekstra da![]()