Minste samsover med oss Men jenta på 3 kommer antigen tillbacks igjen eller så blir Hon rasandes nær vi flyttar henne øver. Våkner skriker och vekker typ hela familjen
Skjønner...[emoji23] det er jo ikke stas midt på natta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minste samsover med oss Men jenta på 3 kommer antigen tillbacks igjen eller så blir Hon rasandes nær vi flyttar henne øver. Våkner skriker och vekker typ hela familjen
Ja sant eg prøvar skriver men det var ikke mye liv her i føremiddag
På tide å komme igang med trening, nå igjen. Sukk.
God kveld damer
Lenge siden sist. Hvordan går det med dere?
God formiddagGod morgen![]()
Hon er ju fin og da . Vill sova med mamma och hålla i handenSkjønner...[emoji23] det er jo ikke stas midt på natta!
Ja får Hoppas detLitt bedre her idag[emoji1]
Hon er ju fin og da . Vill sova med mamma och hålla i handen
Takk før tipsEr jo egentlig veldig koselig. Hos oss tok det slutt da jeg ble gravid og ikke lenger trivdes med barn i senga. Da gadd jeg å følge tilbake i egen seng. Så lagde vi klistremerkesystem der fem netter i egen seng førte til en premie. For eksempel et kjærlighet på pinne. Og det fikk han selv om mye tid gikk med til skrik og trøst. Så lenge han ikke sov hos oss før vi sa det var morgen og greit, fikk han klistremerke. Så skrøt vi masse av han til alle. At han er så stor gutt som sover i egen seng. Nevnte ikke at vi hadde sittet hos han en time hver og trøsta og sunget. Bare skrøt![]()
Uff ja. Masse god bedringhjemmedag på meg , den verste dagen denne uken men med omgangssyken så måtte det bli sånn
takkUff ja. Masse god bedring
Passer aldri det [emoji40]Hurra for søvn! Men ikke bra å bli syk nå!
Dørstokkmila er lang[emoji13]
Mannen: Kjære, syns du ser sliten ut, er litt for sent til te nå, skal du ha et glass rødvin?
Passer aldri det [emoji40]
Dette er litt bittersøt det med at lillegutt går i bhg og tar sine første vaklende skritt der.
Han var så søt og stolt når han gikk to skritt mot meg når jeg henta han idag [emoji173]️
Ingen over hose time paa sykehuset ble flyttet til i morgenJobb og trene.
Hvilke planer har du?
Vil ikke rydde i dag*ler*God morgen
Ingen planer her. Satser på at mannen kan ta Lillejenta så jeg kan rydde litt.