Klatremus er hyggeligerneHaha neida bare mine to som jeg kaller Klatremuser, bedre enn å skulle kalle de aper selvom det også kunne hvert et passende kallenavn [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klatremus er hyggeligerneHaha neida bare mine to som jeg kaller Klatremuser, bedre enn å skulle kalle de aper selvom det også kunne hvert et passende kallenavn [emoji85]
Hei på degHei på dere [emoji16]
Lenge siden sist [emoji16]
Sladrer om deg når du er vekke ;-)Haha, skummet fort gjennom, og så plutselig navnet mitt og lurte på hva du sladret om [emoji13][emoji23][emoji13][emoji23]
Lykke tilJupp, er en grunn til at vi har barnevakt [emoji23] om jeg finner luer til lillegutt skal jeg kjøpe det også samt se etter merinoull til mannen, den han har er egentlig klar for søpla [emoji23] skikkelig hullete og fæl
hei på dehHei på dere [emoji16]
Lenge siden sist [emoji16]
Heldigvis var det vist ganske fersk i minne hvordan mannen var så de har ikke hvert overrasket over mine to der nede [emoji23] min tante som ikke flyttet på noe fordi hennes barn ikke hadde samme interesse forsto fort at det ikke gikk med mine to [emoji23]Ikke sant? Englebarn som aldri gjorde noe.
Javel, mine er levende barn de
Kupp tenker det jeg også, og går jo ut for det samme. Overalt er de uansett [emoji23][emoji23][emoji23]Klatremus er hyggeligerne
Takk trenger nok det.Lykke til
Unger er forskjellige ja. Klart det. Meb mine er ikke spesielt Klatremus eller noe sånn, bare helt naturlig nysgjerrige på alt man kan røre på i en alder av 1-2 år heller ikke helt tilsnakkende på "nei, den der kan knuse"Heldigvis var det vist ganske fersk i minne hvordan mannen var så de har ikke hvert overrasket over mine to der nede [emoji23] min tante som ikke flyttet på noe fordi hennes barn ikke hadde samme interesse forsto fort at det ikke gikk med mine to [emoji23]
Haha, ja Klatremus er absolutt bedre [emoji23]Haha neida bare mine to som jeg kaller Klatremuser, bedre enn å skulle kalle de aper selvom det også kunne hvert et passende kallenavn [emoji85]
Unger er forskjellige ja. Klart det. Meb mine er ikke spesielt Klatremus eller noe sånn, bare helt naturlig nysgjerrige på alt man kan røre på i en alder av 1-2 år heller ikke helt tilsnakkende på "nei, den der kan knuse"Heldigvis var det vist ganske fersk i minne hvordan mannen var så de har ikke hvert overrasket over mine to der nede [emoji23] min tante som ikke flyttet på noe fordi hennes barn ikke hadde samme interesse forsto fort at det ikke gikk med mine to [emoji23]
Nja, vært innom forumet hver dag, men leeenge siden jeg har vært innom skravletråden [emoji6]Har du også hvert lite her i det siste?
Måtte innom her og [emoji13]Hei på deg![]()
Mus eller ape... Tja...Haha, ja Klatremus er absolutt bedre [emoji23]
Ja, lenge siden du har skravlet særlig her, du savnes daNja, vært innom forumet hver dag, men leeenge siden jeg har vært innom skravletråden [emoji6]
Haha, jeg burde vel regne med sladder [emoji13]Sladrer om deg når du er vekke ;-)
Må ikke forlate oss vet du![]()
Du må gjerne det når vi skravler utfordringer ;-)Måtte innom her og [emoji13]
Oi, ja det kan bli en utfordring. Godr dere slipper selv [emoji6]Da ligger jeg i senga, fryktelig tidlig for å være meg egentlig. Kjenner I beina at jeg har løpt rundt med ungene idag [emoji4] også må jeg få ungene tidlig i bhg imorgen for kommer elektriker på jobb imorgen som jeg egentlig har ansvar for.
Er 5 lamper som må bytte lyspærer, vi ville gjort det selv om det ikke var for at de er 5 meter fra gulvet, hun jeg snakket med skjønte jo ingenting når jeg anslo at de var ca 4 meter fra gulvet, elektrikeren som stakk innom senere den dagen forsto fort at dette ikke helt ble noen standard jobb [emoji23]