Skravletråd November

Haha neida bare mine to som jeg kaller Klatremuser, bedre enn å skulle kalle de aper selvom det også kunne hvert et passende kallenavn [emoji85]
Klatremus er hyggeligerne

Da ligger jeg i senga, fryktelig tidlig for å være meg egentlig. Kjenner I beina at jeg har løpt rundt med ungene idag [emoji4] også må jeg få ungene tidlig i bhg imorgen for kommer elektriker på jobb imorgen som jeg egentlig har ansvar for.

Er 5 lamper som må bytte lyspærer, vi ville gjort det selv om det ikke var for at de er 5 meter fra gulvet, hun jeg snakket med skjønte jo ingenting når jeg anslo at de var ca 4 meter fra gulvet, elektrikeren som stakk innom senere den dagen forsto fort at dette ikke helt ble noen standard jobb [emoji23]

Jupp, er en grunn til at vi har barnevakt [emoji23] om jeg finner luer til lillegutt skal jeg kjøpe det også samt se etter merinoull til mannen, den han har er egentlig klar for søpla [emoji23] skikkelig hullete og fæl
Lykke til

Ikke sant? Englebarn som aldri gjorde noe.

Javel, mine er levende barn de
Heldigvis var det vist ganske fersk i minne hvordan mannen var så de har ikke hvert overrasket over mine to der nede [emoji23] min tante som ikke flyttet på noe fordi hennes barn ikke hadde samme interesse forsto fort at det ikke gikk med mine to [emoji23]

Takk trenger nok det.
Blir vel koselig også får jeg satse på [emoji4] også være overlykkelig over at jeg overtalte dem til å flytte ikke langt unna for over 4 år siden [emoji23] hadde jeg ikke gjort det hadde vi ikke hatt barnevakt

Heldigvis var det vist ganske fersk i minne hvordan mannen var så de har ikke hvert overrasket over mine to der nede [emoji23] min tante som ikke flyttet på noe fordi hennes barn ikke hadde samme interesse forsto fort at det ikke gikk med mine to [emoji23]
Unger er forskjellige ja. Klart det. Meb mine er ikke spesielt Klatremus eller noe sånn, bare helt naturlig nysgjerrige på alt man kan røre på i en alder av 1-2 år heller ikke helt tilsnakkende på "nei, den der kan knuse"

Unger er forskjellige ja. Klart det. Meb mine er ikke spesielt Klatremus eller noe sånn, bare helt naturlig nysgjerrige på alt man kan røre på i en alder av 1-2 år heller ikke helt tilsnakkende på "nei, den der kan knuse"

Sladrer om deg når du er vekke ;-)

Må ikke forlate oss vet du :-)
Haha, jeg burde vel regne med sladder [emoji13]

Nei jeg burde stikke innom oftere.
Men er en utrolig hektisk høst for meg med mye nytt å bruke hodet på... Så orker ikke skravle like mye som før

Da ligger jeg i senga, fryktelig tidlig for å være meg egentlig. Kjenner I beina at jeg har løpt rundt med ungene idag [emoji4] også må jeg få ungene tidlig i bhg imorgen for kommer elektriker på jobb imorgen som jeg egentlig har ansvar for.

Er 5 lamper som må bytte lyspærer, vi ville gjort det selv om det ikke var for at de er 5 meter fra gulvet, hun jeg snakket med skjønte jo ingenting når jeg anslo at de var ca 4 meter fra gulvet, elektrikeren som stakk innom senere den dagen forsto fort at dette ikke helt ble noen standard jobb [emoji23]
Oi, ja det kan bli en utfordring. Godr dere slipper selv [emoji6]

Back
Topp