Jobb og trene.Gid morgen jenter
Hva står på dagens plan?
Hvilke planer har du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobb og trene.Gid morgen jenter
Hva står på dagens plan?
Er det langt fra soverommet ditt til soverommet hans?Mhm. Skulle ønske noen rista dyna mi på nattaOrker jeg ikke gå inn til han, pleier det å funke å rope tilbake at han må vente litt, så sovner han
Men som regel må jeg tisse uansett. Er 30 uker gravid og har ikke akkurat så mye blære
![]()
Nei. Ligger vegg-i-vegg. Så har vi dørene åpne. Så vi hører hverandre godtEr det langt fra soverommet ditt til soverommet hans?![]()
Den blæra.... Ja.Mhm. Skulle ønske noen rista dyna mi på nattaOrker jeg ikke gå inn til han, pleier det å funke å rope tilbake at han må vente litt, så sovner han
Men som regel må jeg tisse uansett. Er 30 uker gravid og har ikke akkurat så mye blære
![]()
Hmmm. Jeg er ikke glad i mørk sjokolade da. Men det funker fint ved avvenninghttp://www.cloetta.no/varemerker-og-produkter/ovrige-produkter/mork-sjokolade-uten-sukker/
De bruker søtning istedenfor sukker [emoji4]
Den senga er vanskelig å finne til tider [emoji6]
To masker sammen er lett. I stedet for å stikke pinnen inn i en maske og strikke den så stikker du den inn i to og strikker dem sammen. Det står nok i boken din og det et bra, for det er sånt som gjerne ikke står i mange oppskrifter. "fell 20 masker jevnt fordelt" står det. I noen "ved å strikke to og to sammen" men ofte unnlates den delen. Det forventes underforstått.
Engelske/amerikanske oppskrifter derimot, da ville det stått eksplisitt hvordan det skulle gjøres. Overtydelig og med instruksjon for hver maske. Helt påfallende forskjell.
Nei. For det har du vel funnet ut nå. Du feller ikke på den måten som du gjør når du feller av. Bare strikker to masker sammen
Har sovet som en stein på sofaen. Normalt sniker jeg meg opp når mannen går på jobb. Men jammen sov jeg gjennom at han gikk i stua og styrte på kjøkkenet [emoji14]
Nice.
Begynner derimot å bli syk kjenner jeg. Hoster og slim hele går og i natt.![]()
Hmmm. Jeg er ikke glad i mørk sjokolade da. Men det funker fint ved avvenning
Problemet er at alt av raske karbohydrater gir meg søtsug![]()
FlottJa det gir litt mer mening nå![]()
Ohhh så fine . Strikk gjerne en till jenta me oghttps://klompelompe.no/produkt/nr-6-gulljentalue-baggylue/
En oppskrift fra Klompelompe. Skal strikke to i voksenstørrelse til de store jentene og en til en gutt på fem.![]()
God morgen allesammen. Hoppas dere har Sovit gott. Dagen idag skall eg handla litt. Laga lassagne till middag och samtale i bhg .
Gid morgen jenter
Hva står på dagens plan?
Til avvenning bruker jeg te. Masse te. Særlig kanelte og lakriste pleier å funke. Og så er jeg veldig bevisst på indre dialog. Snakker med hodet mitt om hvordan jeg skal kose meg med te. Mens ordet "unne" er et fareord. Har så lett for å unne meg ting av ulike årsaker. Jobber også med selvbildet mitt. Overbeviser meg selv om at jeg er en helsefreak som lever supersunt, og ikke ser godteri. Det tåler ikke min kropp så det spiser jeg ikke. Men jeg tåler mørk sjokolade fra helsekosten og sånn koppkakepose fra helsekosten. "Jeg er et helsekostmenneske som er bedre enn andre" prøver jeg å overbevise meg selv om. I stedet for å tenke at andre som kan spise godteri uten problemer er heldige så later jeg som om de er dårligere mennesker enn meg
Før pleide jeg å si til meg selv at jeg kunne spise sjokolade om jeg fortsatt hadde lyst på etter trening, noe jeg sjeldent hadde. Men av og til... Nå er jeg gravid og får sure oppstøt av søtsaker. Det er grei medisin.![]()
Særlig herlig nå "jeg henter henne" etterfølges av "det er de som bor der i den veien. Sant?" og joda. Jeg bekrefter det. Og har 3% strøm hvilket vil si at innen han evt svarte på "skal jeg sende deg tlf til mor?" så er mobilen min død og jeg må bare håpe han fant frem.
Det gjorde han. Både han og mellomste var hjemme når jeg og yngste og eldste kom fra spilling. Bare at mellomste hadde ikke gjort lekser og eldste var ikke ferdig med sine og yngste måtte legges.. Og bilen skal kjøres opp på verkstedet igjen. Men det er heldigvis sånn at han bare går hjem etterpå.
Og mannen skal så jobbe. Og jeg burde jobbe. Og vaske klær
Det må jeg. Sokker. Manko på rene sokkepar sier eldstemann