Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sov godtDa har kl bikka 23 så nå skal jeg prøve å sove før jeg må opp for å ordne ungene imorgen tidlig. Krysser fingrene for at lillegutt sover hele natta så jeg slipper opp med han også
Jepp. Men det fører jo til at jeg ikke får brukt mye nok tid til å kunne se de ansatte 2.5 dag i uka da, og ungene. Jeg jobber jo på småbarnsavdelingen 1.5 dag i uka, og skulle gjerne hatt litt tid med de største også...Så lenge du har personal nok til å kunne gjøre det så syns jeg du skal passe på å unngå overtid på kvelden ja, viktig å ha tid for barna og seg selv også
God natt [emoji4]Da har kl bikka 23 så nå skal jeg prøve å sove før jeg må opp for å ordne ungene imorgen tidlig. Krysser fingrene for at lillegutt sover hele natta så jeg slipper opp med han også
Sov godt.natta herfra ogsp
Tusen takk [emoji173]️ ha en god natt og sov godt [emoji4]s
sov godt
det hadde vært fintSov godt.
Logger av når jeg har tatt stat 23.
Og så bør jeg vel ta midnatt
Det gjør det nok, aldri lett I begynnelsenJepp. Men det fører jo til at jeg ikke får brukt mye nok tid til å kunne se de ansatte 2.5 dag i uka da, og ungene. Jeg jobber jo på småbarnsavdelingen 1.5 dag i uka, og skulle gjerne hatt litt tid med de største også...
Men det går seg til håper jeg.
Tusen takk [emoji173]️God natt [emoji4]
Godt å få av litt ekstra da [emoji4]
Cloetta har en sjokolade du kan spise med litt god samvittighet da forresten, sånt kan jo hjelpe mye på [emoji4]
Hvor gammel er hun nå?
Da har kl bikka 23 så nå skal jeg prøve å sove før jeg må opp for å ordne ungene imorgen tidlig. Krysser fingrene for at lillegutt sover hele natta så jeg slipper opp med han også
http://www.cloetta.no/varemerker-og-produkter/ovrige-produkter/mork-sjokolade-uten-sukker/Virkelig? Hvordan er det mulig?
Takk, satser på at jeg snart sovner igjen [emoji4]Sov godt![]()
Den senga er vanskelig å finne til tider [emoji6]Nei nå går jeg og finner senga. Skulle ha vært i seng for et par timer siden![]()
To masker sammen er lett. I stedet for å stikke pinnen inn i en maske og strikke den så stikker du den inn i to og strikker dem sammen. Det står nok i boken din og det et bra, for det er sånt som gjerne ikke står i mange oppskrifter. "fell 20 masker jevnt fordelt" står det. I noen "ved å strikke to og to sammen" men ofte unnlates den delen. Det forventes underforstått.Ja det kan være, men jeg aner ikke hvordan ^^
Men jeg har en bok om strikking så jeg finner det nok ut. Gleder meg til å komme igang. Men nå må jeg først gjøre ferdig noen julegaver.
Altså. Jeg tror jeg har mer rotete soverom enn dere alle tilsammen.Den senga er vanskelig å finne til tider [emoji6]