Skravletråd November

Da har kl bikka 23 så nå skal jeg prøve å sove før jeg må opp for å ordne ungene imorgen tidlig. Krysser fingrene for at lillegutt sover hele natta så jeg slipper opp med han også

Så lenge du har personal nok til å kunne gjøre det så syns jeg du skal passe på å unngå overtid på kvelden ja, viktig å ha tid for barna og seg selv også
Jepp. Men det fører jo til at jeg ikke får brukt mye nok tid til å kunne se de ansatte 2.5 dag i uka da, og ungene. Jeg jobber jo på småbarnsavdelingen 1.5 dag i uka, og skulle gjerne hatt litt tid med de største også...

Men det går seg til håper jeg.

Jepp. Men det fører jo til at jeg ikke får brukt mye nok tid til å kunne se de ansatte 2.5 dag i uka da, og ungene. Jeg jobber jo på småbarnsavdelingen 1.5 dag i uka, og skulle gjerne hatt litt tid med de største også...

Men det går seg til håper jeg.
Det gjør det nok, aldri lett I begynnelsen

Nei nå går jeg og finner senga. Skulle ha vært i seng for et par timer siden :eek:

Ja det kan være, men jeg aner ikke hvordan ^^
Men jeg har en bok om strikking så jeg finner det nok ut. Gleder meg til å komme igang. Men nå må jeg først gjøre ferdig noen julegaver.
To masker sammen er lett. I stedet for å stikke pinnen inn i en maske og strikke den så stikker du den inn i to og strikker dem sammen. Det står nok i boken din og det et bra, for det er sånt som gjerne ikke står i mange oppskrifter. "fell 20 masker jevnt fordelt" står det. I noen "ved å strikke to og to sammen" men ofte unnlates den delen. Det forventes underforstått.

Engelske/amerikanske oppskrifter derimot, da ville det stått eksplisitt hvordan det skulle gjøres. Overtydelig og med instruksjon for hver maske. Helt påfallende forskjell.

Den senga er vanskelig å finne til tider [emoji6]
Altså. Jeg tror jeg har mer rotete soverom enn dere alle tilsammen.

Men senga er rimelig lett å få øye på... :-)

Back
Topp