Skravletråd November

Jeg vet at jeg ikke skal felle av. Dette står i oppskriften; "Når arb måler 12-13-13 (14-15) cm felles det 1 m på hver side av hvert merke"
Og når det er unnagjort så skal maskene strikkes sammen.

Da har du en plan.

Strikke sammen to masker er helt vanlig å

Ja er mye nytt å sette seg inn i. Og en annen type utfordring kan du lese om i innlegget til Sara [emoji13]
Huff det virker ikke helt lett. Blir litt som mannen som egentlig skal sitte på kontoret men pga lite personal for øyeblikket må sitte i resepturen, ender jo med at han gjør det meste på kvelden.

Da har du en plan.

Strikke sammen to masker er helt vanlig å

Ja det kan være, men jeg aner ikke hvordan ^^
Men jeg har en bok om strikking så jeg finner det nok ut. Gleder meg til å komme igang. Men nå må jeg først gjøre ferdig noen julegaver.

Trening ferdig og kveldsmat inntatt. Jeg har vondt i kroppen. Monsteruke I slankekrigen :D
Jeg må si at jeg elsker å være med! Jeg gruer meg til det er over, er så redd for å gå tilbake til gamle synder og spise godis alt for ofte :(
Jeg er heldig som går ned i vekt kun ved å ikke spise godis. Synd at det er fordi jeg har så mye ekstra da :P

Huff det virker ikke helt lett. Blir litt som mannen som egentlig skal sitte på kontoret men pga lite personal for øyeblikket må sitte i resepturen, ender jo med at han gjør det meste på kvelden.
Jepp.

Men jeg er så bevisst på at jeg ikke skal jobbe overtid, jeg har såpass mye møter på kvelden i løpet av ett år..

Og så tenker jeg det er viktig å vise de i administrasjonen at vi som har mindre kontortid ikke rekker det samme som de som jobber fullt på kontoret. Vi skal ikke jobbe mer på kveld enn de andre tenker jeg. Det blir ikke rettferdig.
Vi jobber tross alt på avdeling resten av uka, og skal da ikke jobbe over 100% heller..

Trening ferdig og kveldsmat inntatt. Jeg har vondt i kroppen. Monsteruke I slankekrigen :D
Jeg må si at jeg elsker å være med! Jeg gruer meg til det er over, er så redd for å gå tilbake til gamle synder og spise godis alt for ofte :(
Jeg er heldig som går ned i vekt kun ved å ikke spise godis. Synd at det er fordi jeg har så mye ekstra da :P
Godt å få av litt ekstra da [emoji4]

Cloetta har en sjokolade du kan spise med litt god samvittighet da forresten, sånt kan jo hjelpe mye på [emoji4]

Jepp.

Men jeg er så bevisst på at jeg ikke skal jobbe overtid, jeg har såpass mye møter på kvelden i løpet av ett år..

Og så tenker jeg det er viktig å vise de i administrasjonen at vi som har mindre kontortid ikke rekker det samme som de som jobber fullt på kontoret. Vi skal ikke jobbe mer på kveld enn de andre tenker jeg. Det blir ikke rettferdig.
Vi jobber tross alt på avdeling resten av uka, og skal da ikke jobbe over 100% heller..
Så lenge du har personal nok til å kunne gjøre det så syns jeg du skal passe på å unngå overtid på kvelden ja, viktig å ha tid for barna og seg selv også

Back
Topp