Hor ofte bytter du mobiltelefon?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Min nærmer seg to år nå, og jeg vurderer om jeg ønsker meg ny til jul, av og ja og av og til nei.

Den fungerer jo

Batterikapasiteten er definitivt redusert, men reelt sett er det vel dels også bruken som er økt, så egentlig er telefonen helt fin den. Og jeg liker den... Bare lader stadig vekk

Byta i juni mnd da min kolapsa och ville ej starta mer. Byter nær de ikke verker mer

Byta i juni mnd da min kolapsa och ville ej starta mer

Det var derfor jeg byttet min forrige for to år siden. Da hadde egentlig jeg og mannen mer eller mindre avtalt at jeg skulle få ny til jul for den fjusket litt og de var på tide, men så døde den kontakt helt plutsleig en dag.

Hvor gamle var din da det skjedde da? Jeg tror nemlig min forrige heller ikke ble så mye mer enn to år, Og lærte the hard way at det er mye lettere å bytte mobil når den gamle faktisk fortsatt lever, i forhold til å overføre innhold...

Mobilen jeg har nå er tre år gammel, før den byttet jeg etter to år. Bytter når det blir nødvendig, er som regel batteriet som ryker først :)

Hatt min tlf i litt over 4 år. Byttet batteri i fjor på den. Blir nok ny til våren tenker jeg, hvis ikke det kommer et godt tilbud før det :)

Den forrige hadde jeg i 6 år før jeg krøp til korset og kjøpte meg ny. Den var nesten helt ubrukelig til slutt. Den jeg har nu er 2,5 år og jeg kommer nok til å ha den en stund til. Jeg gidder ikke å vekke penger på ny telefon så lenge den jeg har funker. Den er begynt å bli litt treg og henger seg opp gjør den og. Men ellers fungerer den fint og da ser jeg ikke poenget med en ny.

Med tanke på at det er en smarttelefon er jeg overrasket over hvor mye den har tålt. Den har blitt slengt i veggen, kastet i gulvet, mistet overalt og til og med blitt kjørt over av barnevogna. Den har ikke så mye som en ripe engang :hilarious:

Ca hvert andre år, er forsåvidt så lenge vi også har nedbetalings plan på de vi har.

Kommer ann på[emoji85] er en mester i å ødelegge mobiler[emoji52] den forrige hadde jeg i nesten 2 år, helt utrolig[emoji28]

Har bytta omtrent hvert 2.år...

Men da er de ofte blitt dårlige. Trege, dårlig batteri, henger seg osv...

Ofte er det programvaren som ikke takler alle de nye oppdateringene, og det blir da tregt.

Men nå skal jeg la være å bytte håper jeg, foreløbig funker mobilen bra. Enda den snart er 2 år.

Har byttet hvert 4 år sånn ca. Kjøpte ny mobil i sommer da forrige hadde dårlig batteri, låste seg stadig og jeg mistet den i bakken og hele skjermen ble knust :D

Det var derfor jeg byttet min forrige for to år siden. Da hadde egentlig jeg og mannen mer eller mindre avtalt at jeg skulle få ny til jul for den fjusket litt og de var på tide, men så døde den kontakt helt plutsleig en dag.

Hvor gamle var din da det skjedde da? Jeg tror nemlig min forrige heller ikke ble så mye mer enn to år, Og lærte the hard way at det er mye lettere å bytte mobil når den gamle faktisk fortsatt lever, i forhold til å overføre innhold...
den var faktigst ikkje mer en 2 år. Det som var synd att alla bilder och video var på den. Så eg betala 500kr før fixa den pga eg måtte ja bilderna på barnen.

den var faktigst ikkje mer en 2 år. Det som var synd att alla bilder och video var på den. Så eg betala 500kr før fixa den pga eg måtte ja bilderna på barnen.
Det meste av bilder har jeg på minnekort heldigvis for jeg er ikke flink til å laste over på pc. Jeg har gjort det meb det er et kaos med doble og triple kopier.

Det meste av bilder har jeg på minnekort heldigvis for jeg er ikke flink til å laste over på pc. Jeg har gjort det meb det er et kaos med doble og triple kopier.
Haha ja det har skjedd meg og. Eg er ikke den som absolut må ha den nya tlf som kommer ut. Bara den fungerar så er det oki

Back
Topp