Cimb
Glad i forumet
Her går det i strikketøy og 71°Nord [emoji4] Hva strikker du?God kveld jenter
Endelig kan jeg sette meg ned, snert er det strikketøy og siste episode av Stranger Things![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her går det i strikketøy og 71°Nord [emoji4] Hva strikker du?God kveld jenter
Endelig kan jeg sette meg ned, snert er det strikketøy og siste episode av Stranger Things![]()
Råtasshals til frøkna, og du?Her går det i strikketøy og 71°Nord [emoji4] Hva strikker du?
god kveldGod kveld damer
Lenge siden sist. Hvordan går det med dere?
Smetteskjerf, Marius genser og rillevotter[emoji85] Lider av oppleggssyken og kort tid frem til jul[emoji28]Råtasshals til frøkna, og du?
Hvorfor er jeg ikke overrasket
Hvordan ligger man an?
se hva jeg fikk i posten i dag. ❤
Vis vedlegget 235800
på tilbud på toys r us nåHeldiggris
God kveld damer
Lenge siden sist. Hvordan går det med dere?
på tilbud på toys r us nå
Jeg kjøpte min på Haugen bok
gleder meg til å lese
har bøker her også men liker godt sånn kalender med små bøkerHmm, jeg skal jo muligens en tur på toys.... ser fristende ut å lese
Vi har jo do uansett 2-3 bøker ungene vil ha lest i desember da...
Tror du det vil gå?Man mangler ca 1150 innlegg og i underkant av 20 tråder.
Og tempoet er synkende, 8 til 7 til 6 innlegg i minuttet siste halvtimen. Men jeg troooor vi skal klare det
(da er altså mpl 5500 innlegg og 150 tråder)
Så bra takk da vet eg detNøstebarn og Lillelam har flekkfjerningsspray for ull. Funker best om det brukes med en gang, da..
Ja det liker eg ogDet er jo litt deilig og. Jeg liker å finne noe sosialt.. gruppe med andre og sånn..
Tror du det vil gå?
Jo me må gjør noet før detta fungerer ej. Ingen får sovaIngen mulighet til å ta en ukes kamp og vise at skriking ikke fører fram? Eller at pappaen sover på madrass på storesøsters rom?
har bøker her også men liker godt sånn kalender med små bøker
Fikk hvertfall laget en tråd til, håper det hjelper littVel, det spørs på hvilken 24-timers-periode vi teller med faktisk, fra 22, 23 eller 00
JEg tenkte presentere litt ilik stat på det nå, men noen må skrive noe i stat-tråden for at jeg ikke skal spamme...