Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
VarsågodTakk!
Minste samsover med oss Men jenta på 3 kommer antigen tillbacks igjen eller så blir Hon rasandes nær vi flyttar henne øver. Våkner skriker och vekker typ hela familjenFunker det ikke å bære barna tilbake igjen?[emoji4]
Ja utan att dusja sp det må eg gjør snart så fort minste har somnaFikk du gjort det du skulle??[emoji2]
Ja sant eg prøvar skriver men det var ikke mye liv her i føremiddagLitt rart med tanke på utfordringen[emoji85][emoji31]
Får Hoppas detBlir kanskje fult liv i kveld da![]()
Ja det skulle eg og gjort :-(På tide å komme igang med trening, nå igjen. Sukk.
Ja det skulle eg og gjort :-(
tydeligvis ikkeGod bedring
Tid bryr visst ikke sykdom seg om
Eg har stor stue så tror det hade gottHar du mulighet til å tree til video på stuen? Det gjør jeg. Det funker veldig bra, til tross for at stuen er så liten og taket lavt. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har dunket i taket under trening ^^
Fant et verktøy for å måle lengden på luen jeg strikker. Den er 12 cm
Når jeg kommer til 13 cm skal jeg felle litt. Jeg kan å felle av, men har aldri gjort en maske her og en maske der.
Gallsåpe Clas ohlson finns i flytande och såpe prøv det
Ja det skulle eg og gjort :-(
Minste samsover med oss Men jenta på 3 kommer antigen tillbacks igjen eller så blir Hon rasandes nær vi flyttar henne øver. Våkner skriker och vekker typ hela familjen
Da pleier jeg å regne på hvor mange som det passer å ha mellom...
Fant et verktøy for å måle lengden på luen jeg strikker. Den er 12 cm
Når jeg kommer til 13 cm skal jeg felle litt. Jeg kan å felle av, men har aldri gjort en maske her og en maske der.
God kveld jenter
Endelig kan jeg sette meg ned, snert er det strikketøy og siste episode av Stranger Things![]()
God kveld ja
Strikketøy og skravle-tempo-statisikk her