Skravletråd November

God bedring

Tid bryr visst ikke sykdom seg om

Funker det ikke å bære barna tilbake igjen?[emoji4]
Minste samsover med oss Men jenta på 3 kommer antigen tillbacks igjen eller så blir Hon rasandes nær vi flyttar henne øver. Våkner skriker och vekker typ hela familjen

Ja det skulle eg og gjort :-(

Har du mulighet til å tree til video på stuen? Det gjør jeg. Det funker veldig bra, til tross for at stuen er så liten og taket lavt. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har dunket i taket under trening ^^

Har du mulighet til å tree til video på stuen? Det gjør jeg. Det funker veldig bra, til tross for at stuen er så liten og taket lavt. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har dunket i taket under trening ^^
Eg har stor stue så tror det hade gott

Fant et verktøy for å måle lengden på luen jeg strikker. Den er 12 cm :eek:
Når jeg kommer til 13 cm skal jeg felle litt. Jeg kan å felle av, men har aldri gjort en maske her og en maske der.

Da pleier jeg å regne på hvor mange som det passer å ha mellom...

Minste samsover med oss Men jenta på 3 kommer antigen tillbacks igjen eller så blir Hon rasandes nær vi flyttar henne øver. Våkner skriker och vekker typ hela familjen

Ingen mulighet til å ta en ukes kamp og vise at skriking ikke fører fram? Eller at pappaen sover på madrass på storesøsters rom?

Da pleier jeg å regne på hvor mange som det passer å ha mellom...

Det har jeg en app til. Som forteller meg at om jeg skal fra x masker til y masker så skal jeg felle hver z. maske og i klartekst at det er maske nr a og b sammen. maskefelleren tror jeg den heter eller noe sånn, kan skjekke

Fant et verktøy for å måle lengden på luen jeg strikker. Den er 12 cm :eek:
Når jeg kommer til 13 cm skal jeg felle litt. Jeg kan å felle av, men har aldri gjort en maske her og en maske der.

en maske her og en maske der e ikke som å felle AV , men at du strikker to masker sammen her og der

God kveld jenter :)

Endelig kan jeg sette meg ned, snert er det strikketøy og siste episode av Stranger Things :)

Back
Topp