Skravletråd November

Jeg har en uvanlig mann.

Vi ser ulike ting av rot, helt klart. Men vi kompletterer hverandre

Han rydder. Jeg synes det et rotete ut så jeg rydder også. Tilsammen bra.

For det er likt andre veien
Jeg rydder. Og han synes det er rotete ut.

Begge ser vi rot. Men ikke det samme rotet.

Men han er flink å rydde. Bare ikke akkurat de tingene jeg synes er viktig
Godt han rydder da, selv om dere ikke ser det samme rotet. Min er som å dele hus med en femåring på det området:wacky:

Godt han rydder da, selv om dere ikke ser det samme rotet. Min er som å dele hus med en femåring på det området:wacky:
Helt perfekt at vi ikke ser det samme.

Jeg må bare ha lært meg å se det på den måten

Jeg var før irritert over at mannen "ryddet" en time og det så helt grusomt ut etterpå. Men jeg har lært meg å se at han gjør ting jeg ikke ser på som rot. Men som er det. Og at han ser på der jeg gjør på samme måten. Vi har lært oss å sette pris på at vi kompletterer hverandre i stedet for å irritere oss over at den andre ikke gjorde det vi syntes var et innlysende behov

Hellu! Spørsmål fra meg :p vi skal på julebord med kanefart og noe greier i en lavvo. Dette er 3,5 uke før termin, er det noe dere ville blitt med på?:p

Om det ikke er veldig lang hjemmefra og formen er fin ville jeg ha vært med[emoji1] så gøy!

Nå legger eg minste før en hvil så må eg opp och rydda ta ut av oppvaskmaskin settepoteter en vask med klær dusja och børja tenka på middagen . Hoppas eg rekker allt detta før gutten vaknar igjen.

Fikk du gjort det du skulle??[emoji2]

Back
Topp