god morgenalle sammen
blåtirsdsg for mannen i dag
God morgen
Huff da, høres ikke bra ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
god morgenalle sammen
blåtirsdsg for mannen i dag
God morgenha en strålende dag alle sammen
![]()
Blir nok bra.
Jeg elsker å strikke på kjekkasgenseren. pinne 5,5 er noe annet enn 3,5 gitt...
Stemmer det
Skal strikke råtassluen til Lille U etterpå
Klare for utfordringen som begynner i morgen? Ikke glem antall tråder som skal lagesDet har blitt laget ca 100 tråder daglig i det siste
![]()
God morgen
Planer for dagen?
Jeg stikker til en 9 åring da, så da er det jo ikke så ille.Det gjorde jeg og. Helt til jeg skulle strikke ekstra lang kjekkasgenser i xl. Ble så lei! Tok flere år fordi jeg måtte ta pauser![]()
God morgen! I dag skal jeg sy i nancykofta. Mamma kommer og skal hjelpe meg. Har aldri montert kofte før og gruer meg litt til å klippenå letter tåka her i Oslo også
Hva pusler dere med?
Nå er jeg spent på om jeg får ny dress. Vinterdress ødelagt etter 2 ganger brukt til lek i Hagen .
Halleluja får ny!!Oi, det var uakseptabelt dårlig!
Oi, det høres ut som arbeid ja. Har du bilde?
Jeg har spist frokost nå og Lillejenta ligger på gulvet og leker.
![]()
Har strikket i Pan fra Telespinn. Falt for garnet når vi besøkte spinneriet i sommer etter å ha hørt om det på Marthe&Marthe-podcasten. Er så kult når alt er fra Norge og ingenting er sendt rundt halve kloden.første gang jeg har strikket mer enn votter med mønster
![]()
Det der ser skikkelig komplisert ut! Godt jobba![]()
Halleluja får ny!!![]()
Jeg har så lyst til å bake kake! Sjokoladekake i langpanne med masse glasur! Sukk.