Skravletråd November

Blir nok bra.

Jeg elsker å strikke på kjekkasgenseren. pinne 5,5 er noe annet enn 3,5 gitt...

Det gjorde jeg og. Helt til jeg skulle strikke ekstra lang kjekkasgenser i xl. Ble så lei! Tok flere år fordi jeg måtte ta pauser ;)

Stemmer det :)

Skal strikke råtassluen til Lille U etterpå

a398b5d0014be59fab63585b33599a57.jpg

Den gikk det fort å strikke :) synes fargevalgene i Klompelompe er så kjedelige, så jeg valgte litt andre farger enn i boka. Synes boka er så «kjønna» at jeg får litt mark...

God morgen :)
Planer for dagen?

God morgen! I dag skal jeg sy i nancykofta. Mamma kommer og skal hjelpe meg. Har aldri montert kofte før og gruer meg litt til å klippe ;) nå letter tåka her i Oslo også :)

Hva pusler dere med?

Det gjorde jeg og. Helt til jeg skulle strikke ekstra lang kjekkasgenser i xl. Ble så lei! Tok flere år fordi jeg måtte ta pauser ;)
Jeg stikker til en 9 åring da, så da er det jo ikke så ille.

God morgen! I dag skal jeg sy i nancykofta. Mamma kommer og skal hjelpe meg. Har aldri montert kofte før og gruer meg litt til å klippe ;) nå letter tåka her i Oslo også :)

Hva pusler dere med?

Oi, det høres ut som arbeid ja. Har du bilde?

Jeg har spist frokost nå og Lillejenta ligger på gulvet og leker.

Vinker god morgen fra jobb og med et trøtt morrastryne ;)

Nå er jeg spent på om jeg får ny dress. Vinterdress ødelagt etter 2 ganger brukt til lek i Hagen .

Jeg har så lyst til å bake kake! Sjokoladekake i langpanne med masse glasur! Sukk.

Oi, det høres ut som arbeid ja. Har du bilde?

Jeg har spist frokost nå og Lillejenta ligger på gulvet og leker.

7ca79599904588dba57e6b3e9c6d77af.jpg

Har strikket i Pan fra Telespinn. Falt for garnet når vi besøkte spinneriet i sommer etter å ha hørt om det på Marthe&Marthe-podcasten. Er så kult når alt er fra Norge og ingenting er sendt rundt halve kloden. :) første gang jeg har strikket mer enn votter med mønster :)

7ca79599904588dba57e6b3e9c6d77af.jpg

Har strikket i Pan fra Telespinn. Falt for garnet når vi besøkte spinneriet i sommer etter å ha hørt om det på Marthe&Marthe-podcasten. Er så kult når alt er fra Norge og ingenting er sendt rundt halve kloden. :) første gang jeg har strikket mer enn votter med mønster :)

Det der ser skikkelig komplisert ut! Godt jobba :D

Back
Topp