Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Hva står det? Uansett, spennende med dato å forholde seg til :)
Står utredning, men er ikke stort mer å utrede enn en sædprøve så tror det skal gå fint :cat:
Jeg er så glad at jeg vil gråte
 
Står utredning, men er ikke stort mer å utrede enn en sædprøve så tror det skal gå fint :cat:
Jeg er så glad at jeg vil gråte

Så bra! Nå skal det skje ting!!;)
 
Så flott du har fått en time å forholde deg til[emoji1319][emoji1319][emoji7] håper dere kommer kjapt i gang! Tror slik går raskt på St.Olavs! Vi var ikke på forsamtale en gang!
 
Da håper jeg det er forsamtale og at dere snart er igang. Går an å ringe og høre hva som er tenkt på den samtalen..
 
Ringte og pratet med dem, og det som mangler er bare spermtest også blir vi nok bare å gå gjennom løpet videre :cat:
Så det er vel forsamtale Da, jeg er sykt spent!!
 
Så bra! Skjønner godt du er spent da. Endelig skal det snart skje noe liksom.
 
Gratulerer på etterskudd.
Håper alt er bra med deg!
 
Gratulerer på etterskudd.
Håper alt er bra med deg!
Takk :happy:
Alt bra med meg, har jobb helg nå så eksamen mandag til fredag.
Og det er jammen ikke lenge til vi skal til st.Olavs :happy093
Gleder Meg!
 
Takk :happy:
Alt bra med meg, har jobb helg nå så eksamen mandag til fredag.
Og det er jammen ikke lenge til vi skal til st.Olavs :happy093
Gleder Meg!
Heftig med eksamen hele uka, men samtidig greit å få krysset det av. Et steg nærmere drømmejobben.

Så bra. For hver dag en dag nærmere!
 
Åh, skikkelig nedtur nå! Holder på med eksamen, kan levere imorgen, planen var å sitte hele kvelden, men jeg er så sykt satt ut av eggløsninssmerter at eksamen må bare vente til imorgen :hungover:

Og gjett hva det betyr! Hadde jo et skikkelig håp om at hvis vi kom til st.olav på dag 2 i syklusen at vi kunne være så heldige og starte rett på.. og hvis eggløsning kommer i dag er jeg på dag 5 når vi skal dit og må vente til februar :smiley-angry017 æsj altså!
Jeg skal være fornøyd bare vi får barn, men føler at verden (kroppen!!) Stikker sånn kjepper i hullene for oss :smiley-angry007
 
Æsj, typisk da.
Får håpe det kan løse seg likevel.

Lykke til med eksamen og samtale!
 
Hvordan står det til?
 
Back
Topp