Snart mamma til 2 ❤

Da var planleggingen til bursdagsfeiring til en snart 5 åring i gang [emoji4] bare 1 måned igjen til han er 5år [emoji33] Gud som tiden går fort!!
I fjor var det Batman tema og i år er det Lynet Mcqueen [emoji4] og takk gud for nettbutikken festkompaniet, som hadde papptallerken, plastkopper og servietter i Lynet Mcqueen [emoji1][emoji322]
Og til min store glede, sukker kaketopp med Lynet Mcqueen på [emoji322][emoji1][emoji322]
64496594c58b73d5b6ae54cc25e7c44c.jpg
 
Hvordan gikk 5års-dagen og feiringen? [emoji4]
Gratulerer med overstått til både gutten deres og foreldrene! [emoji512][emoji173]
 
Hvordan gikk 5års-dagen og feiringen? [emoji4]
Gratulerer med overstått til både gutten deres og foreldrene! [emoji512][emoji173]
Hei og tusen takk [emoji4] jo det gikk så bra, er helt utslitt nå. Han selv ble invitert til bursdagsselskap idag [emoji26] så nå er alle slite og trøtte [emoji4] men jeg fikk lov til å sove lenge idag [emoji173] 9 1\2 time rettere sagt [emoji7] og det var godt.

Kaken ble suksess og var så heldig med å få en skikkelig fin bursdagskrone fra barnehage [emoji4]

808c62f742338759deadc950cc460595.jpg


7d1278922be2f89429406275843c38a7.jpg
 
Oi... ser at det er lenge siden jeg har oppdatert her nå [emoji85]
Men er så 15+3 [emoji173]
Har gått litt ned i vekt igjen, så er tilbake på startpunkt [emoji1] i morgen har jeg time med jordmor for å høre hjerteslag [emoji1] både gleder meg og gruer meg [emoji85] for har ikke hørt eller sett noe tå knøtt'n så om det er i live eller ikke har jeg ikke peiling på.
Har i tillegg hatt mye drømmer om tvillinger men skal være godt gjort siden det er ingen tvillinger i min eller hans familie.

Men hvis det er hjerteslag i morgen så skal jeg feire med å kjøpe en body eller noe [emoji7]
 
Da har jeg vært med jordmoren [emoji173] var drit nervøs!! For å si d mildt!! knøtt'n likte å gjemme se men fant h*n til slutt [emoji7] hadde mellom 125-150 slag i minuttet [emoji173]

Og Ja, jordmoren klarte å regne feil sist [emoji23] for sist jeg var der så hadde jeg ny uke på lørdager men jordmoren sa torsdager men bare 1 dag i forskjell i termin. Nå havnet jeg tilbake på lørdager. Så er 5+2 idag i steden for 5+4 [emoji6]

Etter timen måtte jeg på klesbutikken å kjøpe litt [emoji4] men vanskelig å finne klær som er kjønnsnøytralt [emoji53] men fant noe til slutt [emoji173]
6174890e87885eae8783807d3457b99c.jpg
 
Oi, nå var det lenge siden jeg har skrevet her [emoji23]
Er nå 20+2 [emoji6] har vært på oul og kjønnet ble vist en hemmelighet for den ville ikke vise seg fram.

Ellers er jeg mer trøtt enn vanlig, sovner for det meste på sofaen etter middag [emoji23]
Til tider kjenner jeg at noen har sparket meg opp i en viss plass men går foreløpig bra. Jobber fremdeles i 75% og tar på meg ekstra vakter når jeg kan, jobbe mest mulig før søknad til permisjon [emoji6]

Magen har kommet og ser mye større enn den skal men det er fordi at jeg har mye å gå på fra før [emoji6] har ikke tatt noe bilde enda men kanskje jeg skal gjøre det snart [emoji4]
 
4a2467b687360694b16317884ebac822.jpg


Endelig ny uke [emoji1] 21uker [emoji172]

Er i god form, litt trøtt men det går bra.
Det jeg er mest fornøyd med nå er at jeg klart innstilt til å slutte med otrivin [emoji1]
Har vært avhengig i 1 år, klarte å kutte litt ned men vil slutte.

Og NÅ har jeg gått 24 timer uten [emoji1]
Og overlevde natten med tett nese [emoji28]
 
Kan nå legge denne ut her og [emoji4] har strikket et teppe til den lille. Og siden vi ikke vet hva det blir så ble fargen grå [emoji4] strikket teppe til storebror å men den er ikke like avansert for å si det slik [emoji23]

d96b1c117e6b2eddf02093cc415a383d.jpg
 
Så flink du har vært til å strikke teppe! Og ikke minst at du holder deg fra nesespray, imponert :D

Hvordan er formen ellers?
 
Så flink du har vært til å strikke teppe! Og ikke minst at du holder deg fra nesespray, imponert :D

Hvordan er formen ellers?
Tusen takk [emoji4] ja har holdt meg i 48timer nå [emoji1] woohoo [emoji1]

Ellers er formen bra, kan kjenne det litt i hoftene når jeg er på jobb men ikke noe stort enda. Dagene går så fort synes jeg [emoji4] enn med deg da? Siste innspurt nå [emoji4]
 
Tusen takk [emoji4] ja har holdt meg i 48timer nå [emoji1] woohoo [emoji1]

Ellers er formen bra, kan kjenne det litt i hoftene når jeg er på jobb men ikke noe stort enda. Dagene går så fort synes jeg [emoji4] enn med deg da? Siste innspurt nå [emoji4]
Her snegler dagene seg avgårde, er klar for å se lillegutt nå :Heartred kroppen hangler, så blir så lei, blir godt å føle seg normal igjen :p
 
Her snegler dagene seg avgårde, er klar for å se lillegutt nå [emoji813]red kroppen hangler, så blir så lei, blir godt å føle seg normal igjen :p
Husker selv sist at jeg var ganske lei på slutten. Men blir ikke alle det [emoji4]
 
Får vel starte slik jeg og [emoji4]

Uke: 23+1

Termin: 04.04.2018

Kjønn: Vet ikke [emoji4]

Trimester: 2. trimester

Neste svangerskapskontroll: skal til lege i uke 1, 2018. Vil da være i svangerskapsuke 27. Skal ta glukosebelastning og da [emoji87]

Bevegelser: Daglig [emoji4]

Babyens størrelse: ifølge BV er babyen 28cm lang og veier 500g.

Navn: Holder på [emoji6]

Vann i kroppen: ikke som jeg vet.

Vektøkning: 3kg

Utålmodig: Nop [emoji4]

Strekkmerker: Ingen nye nei, har nok fra før [emoji23]

Kynnere: Hver dag [emoji26]

Melk i brystene: har alltid hatt bittelitt siden gutten holdt på men etter dusj og mye klemming, ikke noe forandring nå.

Plager: Sliter med hoftene... Har nok en begynnende bekkenløsning.

Arbeid: Jobber i min fulle stilling (75%) i turnus og tar på meg ekstra vakter. Men har en anelse at en liten sykmelding kommer snart, vanskelig med tilrettelegging på helg [emoji4]

Humør: Like bra [emoji4]

Cravings: Hadde klementiner men ingenting nå [emoji4]

Tanker om fødsel: Ser fram til det [emoji1]

f324e51f20d7af55d3829a9f0d328d5e.jpg


05c2302b633b521ba2f0539f085d733a.jpg
 
Last edited:
Hei. Så fin du er med babymagen!! Har ikke skrevet på lenge men her går det unna ser jeg!! Så herligt:)
 
Uke: 24+0

Termin: 04.04.2018

Kjønn: Vet ikke [emoji4]

Trimester: 2. trimester

Neste svangerskapskontroll: skal til lege i uke 1, 2018. Vil da være i svangerskapsuke 27. Skal ta glukosebelastning og da [emoji87]

Bevegelser: Daglig [emoji4]

Babyens størrelse: ifølge BV er babyen 29cm lang og veier 650g.

Navn: Holder på, har jentenavn på en måte klar og har mellomnavnet til en gutt klar men sliter med fornavn [emoji6]

Vann i kroppen: målte ankelen på morgen og kveld, var vist 1,5cm i forskjell [emoji87]

Vektøkning: 3kg

Utålmodig: Nop [emoji4]

Strekkmerker: kan se litt rødhet øverst på de eksisterende strekkmerker [emoji85]

Kynnere: Hver dag [emoji26]

Melk i brystene: har alltid hatt bittelitt siden gutten holdt på men etter dusj og mye klemming, ikke noe forandring nå.

Plager: Sliter med hoftene... Har nok en begynnende bekkenløsning.

Arbeid: Jobber i min fulle stilling (75%) i turnus og tar på meg ekstra vakter. Men skal nok til fastlegen på tirsdag for å få en liten 15% sykmelding, For å få bort helgene. Vanskelig med tilrettelegging da [emoji4]

Humør: Like bra [emoji4]

Cravings: Hadde klementiner men ingenting nå [emoji4]

Tanker om fødsel: Ser fram til det [emoji1]
 
Uke: 25+0

Termin: 04.04.2018

Kjønn: Vet ikke [emoji4]

Trimester: 2. trimester

Neste svangerskapskontroll: skal til lege i uke 1, 2018. Vil da være i svangerskapsuke 27. Skal ta glukosebelastning og da [emoji87]

Bevegelser: Daglig [emoji4]

Babyens størrelse: ifølge BV er babyen 30cm lang og veier 800g.

Navn: Holder på, har jentenavn på en måte klar og har mellomnavnet til en gutt klar men sliter med fornavn [emoji6]

Vann i kroppen: ikke som jeg vet om [emoji4]

Vektøkning: 2kg igjen, gått ned 1kg siden sist [emoji87]

Utålmodig: Nop [emoji4]

Strekkmerker: kan se litt rødhet øverst på de eksisterende strekkmerker [emoji85]

Kynnere: Hver dag [emoji26]

Melk i brystene: nop.

Plager: Sliter med hoftene... Har fått bekkenløsning.

Arbeid: sykmeldt 50% i min faste 75% stilling. Fikk fri på lillejuleaften, juleaften og 1 juledag da [emoji1]

Humør: Like bra som før [emoji1]

Cravings: Brødskive med servelat, agurk, tomat og majones [emoji7]

Tanker om fødsel: Ser fram til det og håper det går fortere enn sist gang [emoji4]


d3fb3fc06739cb1c558f3c26676c9e47.jpg
 
Last edited:
Uke: 26+0

Termin: 04.04.2018

Kjønn: Vet ikke [emoji4]

Trimester: 2. trimester

Neste svangerskapskontroll: skal til lege i uke 1, 2018. Vil da være i svangerskapsuke 27. Skal ta glukosebelastning og da [emoji87]

Bevegelser: Daglig [emoji4]

Babyens størrelse: ifølge BV er babyen 31cm lang og veier 900g.

Navn: Holder på, har jentenavn på en måte klar og har mellomnavnet til en gutt klar men sliter med fornavn [emoji6]

Vann i kroppen: ikke som jeg vet om [emoji4]

Vektøkning: har ikke veid meg [emoji16]

Utålmodig: Nop [emoji4]

Strekkmerker: kan se litt rødhet øverst på de eksisterende strekkmerker [emoji85]

Kynnere: Hver dag [emoji26]

Melk i brystene: nja, kanskje bitte litt etter en varm dusj og et litt hardt klem på dem [emoji6]

Plager: Sliter med hoftene... Har fått bekkenløsning.

Arbeid: sykmeldt 50% i min faste 75% stilling. Skal ikke på jobb før 1 januar [emoji1]

Humør: Like bra som før [emoji1]

Cravings: Brødskive med servelat, agurk, tomat og majones [emoji7]

Tanker om fødsel: Ser fram til det og håper det går fortere enn sist gang [emoji4]

3334c50627bac5ab370093b05ea75e05.jpg
 
Da er nok julen over for vår del [emoji17]

Juleaften var akkurat perfekt som det skulle være samt julefrokosten 1 juledag.
Men kl 11.30 fikk vi tlf fra min onkel at mormor går mot siste stund. Og 30 minutter senere hadde hun tatt sitt siste åndedrett [emoji173]
Det er på godt og vondt at dette skjedde men mest godt. Hun har i de siste 10 årene levd med demens, kroppen og hodet har sviktet. I de siste 3 årene har bare hjertet vært sterkt og i dag har denne sagt takk for seg. Nå har mormor steget opp til himmelen til sin elskede ektemann, min morfar etter 10 år fra hverandre [emoji173]
 
Back
Topp