Vi som temper

Temper du på samme tid hver morgen?
De tomme rundingene på grafen (ikke utfylt med blått) dine indikerer at det er noe FF ikke liker helt, og da blir det vanskeligere å forutsi noe.
Jeg har hatt nattevaktskift og har pga det tempet etter jeg stod opp på kvelden (de 3 første dpo) leste at det skulle gå an å gjøre det..

Jeg har hatt nattevaktskift og har pga det tempet etter jeg stod opp på kvelden (de 3 første dpo) leste at det skulle gå an å gjøre det..

Det gjør nok FF litt forvirret, ja. Det står noen tips om skiftjobbing i appen, les deg opp på det hvis du ikke har gjort det allerede. Det er uansett lurt å tempe FØR du står opp, så du ikke har rukket å "varme opp" kroppen med aktivitet.

Jeg har noen ganger tempet til andre tider ifm ferie, og da har jeg fått ganske bra resultater ved å sørge for å tempe etter et visst antall timer søvn - minst 3 timer, men helst bør man ha tilsvarende en natts søvn. Merker også selv at dersom jeg våkner tidlig (før vekkerklokka) eller har sovet dårlig mot slutten av natten, går tempen opp fra det normale nivået.

Men uansett - vanskelig å få tydelig svar utfra temping som foregår på ulike tider.

Det kan se ut som om du var litt sent ute med el-tester, hvis krysset ditt stemmer, ville du hatt positiv el-test på ca dag 13.

Men godt mulig at de tre dagene med høye temperaturer er feil - du har jo noen andre tegn som indikerer fertilitet, så fortsett med aksjer, tenker jeg.

J
Det gjør nok FF litt forvirret, ja. Det står noen tips om skiftjobbing i appen, les deg opp på det hvis du ikke har gjort det allerede. Det er uansett lurt å tempe FØR du står opp, så du ikke har rukket å "varme opp" kroppen med aktivitet.

Jeg har noen ganger tempet til andre tider ifm ferie, og da har jeg fått ganske bra resultater ved å sørge for å tempe etter et visst antall timer søvn - minst 3 timer, men helst bør man ha tilsvarende en natts søvn. Merker også selv at dersom jeg våkner tidlig (før vekkerklokka) eller har sovet dårlig mot slutten av natten, går tempen opp fra det normale nivået.

Men uansett - vanskelig å få tydelig svar utfra temping som foregår på ulike tider.

Det kan se ut som om du var litt sent ute med el-tester, hvis krysset ditt stemmer, ville du hatt positiv el-test på ca dag 13.

Men godt mulig at de tre dagene med høye temperaturer er feil - du har jo noen andre tegn som indikerer fertilitet, så fortsett med aksjer, tenker jeg.

Ja jeg prøvde å lese meg opp på det, og jeg tempet etter minst 3 timer med søvn før jeg stod opp, jeg har ikke drevet med EL tester, men det skal jeg neste pp hvertfall! Takk for utfyllende svar !:love017

Gjør ikke noe om tempen holder seg høy nå. Håpe håpe:smiley-angelic002
B11AE6A6-49D5-4B81-925B-16214F2784F4.png

Da ser det ut som kroppen gjør et nytt forsøk på el, for her er alle symptomene tilbake og fikk endelig fast smiley på cb [emoji4]så da forsvant krysset mitt i ff.

7cc47275f0d4e68978d3ca1aa3a82211.png

Jeg prøvde og endre på el i forhold til tempinga i ff. Tok el en dag senere, så kom det bare en rett strek nedover isteden for kryss? Hvorfor?

Tok den tilbake til sånn jeg hadde den i utgangspunktet.
91d2241c7af613fc460c1837c7e8e21f.jpg
den endrer seg kanskje automatisk hvis den mener at jeg har el senere. Men testen var jo Pos

Du kan evt be ff se bort fra tempen 1dpo og se om el flytter seg dit du mener er riktig da... Jeg tror også ff satte el 1-2 dager for tidlig på meg denne runden, men jeg fikk den aldri til å innrømme det

Tok den tilbake til sånn jeg hadde den i utgangspunktet.
91d2241c7af613fc460c1837c7e8e21f.jpg
den endrer seg kanskje automatisk hvis den mener at jeg har el senere. Men testen var jo Pos

Tror den vil forandre seg. Du har satt positiv tester15 og 16 så det vil komme forandring. Vist ikkje forstår jeg ingen ting. Prøv og sett dag 19 med høy temp og sjå kva som skjer ?

I dag krøpt tempen litt opp igjen, tror dere det er håp? (For at EL har vært på CD14)

Vedlegg

• IMG_1293.PNG
    IMG_1293.PNG
    360,4 KB · Visninger: 97
Nei! Dette var alt for tidlig for sånne stup:( Æsj altså! Kjennes nesten litt ut som om tanta skal komme snart og:yuck: Uvalig med så kort lutealfase i så fall.
97A2B9FD-D6B2-4F86-AEC5-B5DCFB197FF8.png

Back
Topp