Vi som temper

Går tempen opp imorgen og er det håp. Går den ned så tror jeg det ser dårlig ut. Kva sier FFmonitoren ?
Ffmonitor? Forklar litt mer? Hahaha
Hmmmm, vanskelig å si. Hvilket tempområde pleier du å ligge på etter el? For mine øyne ser det ikke ut som om el har vært ennå, men det er jo nylige dipper som kan ha vært noe. Har du el-testet eller andre tegn på at el kommer/har vært?
Dette er første gang jeg temper ordentlig [emoji23] fikk en positiv el test mandag kveld. Skjønner ingenting

I dag fikk jeg et krysset i ff, men jeg har testet etter el med cb digital siden lørdag og har enda ikke fått fast smilefjes(bare det som blinker). Kan jeg ha begynt å teste for sent, eller har jeg rett og slett ikke hatt el enda? Ble nesten mer forvirret av å tempe i tillegg[emoji85]

835a399af781e7ab891fffe0fa959ce8.png

I dag fikk jeg et krysset i ff, men jeg har testet etter el med cb digital siden lørdag og har enda ikke fått fast smilefjes(bare det som blinker). Kan jeg ha begynt å teste for sent, eller har jeg rett og slett ikke hatt el enda? Ble nesten mer forvirret av å tempe i tillegg[emoji85]

Det kan være så enkelt som at du har gått glipp av LH-toppen. Da vil ikke eltesten vise fast smilefjes. Hvordan ser strekene på testepinnene ut da?

Det kan være så enkelt som at du har gått glipp av LH-toppen. Da vil ikke eltesten vise fast smilefjes. Hvordan ser strekene på testepinnene ut da?

De ser like svake ut alle sammen (langt fra like sterk som kontrollstreken), har ikke bilde av dem. Søndag og mandag testet jeg til og med morgen og kveld.

Tempen skal gå litt ned igjen da ja, men EL kan også komme på vei opp. Kjedelig å gå å vente på å få vite svaret [emoji14]

Nei, fikk termometeret for 1 mnd siden, så har tempet 1,5 sykluser:) Nå har jeg hatt veldig gradvis økning fra el og opp til maks temp. Har sett litt igjennom andre grafer på FF, og noen har det sånn. Blir spennende å se om neste syklus er lik :)

Kjedelig, men man kan bare vente ja. [emoji14]

Da blir det spennende å få litt mer å sammenligne med ja. :) (Håper jo egentlig du slipper det, og blir gravid denne pp. ;) )

Du kan ha gått glipp av toppen i el-testingen. Ellers så hender det at ff ombestemmer seg og flytter el noen dager hvis tempen stiger til nye høyder. Hvis ff og du er uenige, er det bare å kjøre pp med aksjer til du er heeeelt sikker!

Ffmonitor? Forklar litt mer? Hahaha

Dette er første gang jeg temper ordentlig [emoji23] fikk en positiv el test mandag kveld. Skjønner ingenting

Vet ff om at du hadde pos eltest mandag kveld? Den ser etter pos el-test, eggehvite/vannaktig utflod og temphopp når den leter etter el. Hvis du registrerer det, hjelper du ff i jakten på riktig el-tidspunkt.

Jobbet natt til i går, og LadyComp som jeg måler med tullet så veldig så jeg fikk ikke tempet. Ser vel fint ut til nå? UL av eggstokkene i morgen.

Vedlegg

• Screenshot_20171011-092639.jpg
    Screenshot_20171011-092639.jpg
    511,6 KB · Visninger: 76
Du kan ha gått glipp av toppen i el-testingen. Ellers så hender det at ff ombestemmer seg og flytter el noen dager hvis tempen stiger til nye høyder. Hvis ff og du er uenige, er det bare å kjøre pp med aksjer til du er heeeelt sikker!

Jeg er for så vidt enig med ff i forhold til symptomene jeg hadde rundt da, men skulle ønske at cb var enig og. Så jeg tar ingen sjanser og fortsetter med å legge inn aksjer til jeg er sikker på at den er over:)

De ser like svake ut alle sammen (langt fra like sterk som kontrollstreken), har ikke bilde av dem. Søndag og mandag testet jeg til og med morgen og kveld.
Hvor mange dager har du hatt blinkende smilefjes? Det er heldigvis ikke sånn at man trenger fast smilefjes for å ha el, så det er ikke utenkelig at FF har rett :)

Kan det forresten stemme at termometeret ditt har ett desimal? Om det ikke klaffer for deg denne runden vil jeg i så fall anbefale at du bestiller et med to desimaler. Da blir beregningene i FF mye sikrere :)

Hvor mange dager har du hatt blinkende smilefjes? Det er heldigvis ikke sånn at man trenger fast smilefjes for å ha el, så det er ikke utenkelig at FF har rett :)

Kan det forresten stemme at termometeret ditt har ett desimal? Om det ikke klaffer for deg denne runden vil jeg i så fall anbefale at du bestiller et med to desimaler. Da blir beregningene i FF mye sikrere :)

Fikk blinkende på lørdag når jeg skulle starte jakten på el. Jeg har normalt ikke el så tidlig som det ff foreslår, men så passer det jo godt med symptomene jeg hadde rundt da. Ja, stemmer at det kun er med en desimal, var ikke klar over at jeg måtte ha med 2 før jeg hadde lest litt mer her inne.

Tempen går sakte nedover. Trodde den skulle være på sitt laveste på CD1?
eca0962bd0f61c3f41aa8926bd0407fd.png
Ikke alle som har det, jeg har stort sett mitt laveste på cd2. Men her er mitt unntak fra februar.
Screenshot_20171011-094701.jpg

Back
Topp