Vi som temper

682d5b99a0351edd64dcedd5a40d71cf.jpg
skjønner fortsatt lite.. nesten positiv el test igår

Håper tempen spretter i været plutselig!!

844604f0e3fa7686f081bbd9f2e9da84.jpg

plutselig veldig opp. går å venter på at mensen skal komme da jeg spottet litt 6 og 7 , men blir ikke helt klok på de tempene [emoji4]

Blir kanskje lettere å se et mønster når du får startet temping fra starten av en syklus... kjedelig å være sånn i intet.

84bcd68c20ab5e01f368bd962eb42aa5.jpg

Er det vanlig at tempen stiger i flere trinn etter el? Stemmer med el testene, men tidligere har tempen gått mer rett opp.

Mange forskjellige varianter av økningen som jeg har sett :) Har du tempet lenge?
Gar tempet i 4 pp så har ikke så veldig mye å sammenligne med. :) Men får tro at alt er normalt, tempen går vel ned igjen om kroppen ikke får til el?

Har du tempet lenge? :)

Gar tempet i 4 pp så har ikke så veldig mye å sammenligne med. :) Men får tro at alt er normalt, tempen går vel ned igjen om kroppen ikke får til el?

Har du tempet lenge? :)

Tempen skal gå litt ned igjen da ja, men EL kan også komme på vei opp. Kjedelig å gå å vente på å få vite svaret :p

Nei, fikk termometeret for 1 mnd siden, så har tempet 1,5 sykluser:) Nå har jeg hatt veldig gradvis økning fra el og opp til maks temp. Har sett litt igjennom andre grafer på FF, og noen har det sånn. Blir spennende å se om neste syklus er lik :)

Noen tanker om Denne?
71b5a3347943b7d0f489ed6ef444c82b.jpg

Hmmmm, vanskelig å si. Hvilket tempområde pleier du å ligge på etter el? For mine øyne ser det ikke ut som om el har vært ennå, men det er jo nylige dipper som kan ha vært noe. Har du el-testet eller andre tegn på at el kommer/har vært?

Var merkelig følelse i dag tidlig. Kl 05:30 mens smerter og tempen 36,22 og kl 07:30 var den 36,60. Kan jeg ha kjent at egget slepte ?
2 timers søvn og Temp hopp.

Er det rart en blir forvirret?
Screenshot_20171011-083502.jpg

Nå er jeg ikke hjemme å temper, det kan jo rote til ting disse reisene. Men la meg i ok tid så det burde ikke tulle til i særlig grad.

84bcd68c20ab5e01f368bd962eb42aa5.jpg

Er det vanlig at tempen stiger i flere trinn etter el? Stemmer med el testene, men tidligere har tempen gått mer rett opp.
Synes det der er en jevn og fin stigning.

Var merkelig følelse i dag tidlig. Kl 05:30 mens smerter og tempen 36,22 og kl 07:30 var den 36,60. Kan jeg ha kjent at egget slepte ?
Aner ikke, men spennende tanke.
Jeg tror ikke jeg kjenner el, har ikke så gode smertesensorer i kroppen(eller bare super funksjonelle endorfiner).

Fullt mulig å kjenne når egget slipper. Morsomt fenomen [emoji1303] Da er det vel bare å begynne å telle?

Back
Topp