Vis vedlegget 234089
Positiv EL test i går kveld og litt svakere no i dag tidlig. Håper tempen stiger i morgon.
Snaaart de spennende dagene nå [emoji1303]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 234089
Positiv EL test i går kveld og litt svakere no i dag tidlig. Håper tempen stiger i morgon.
skjønner fortsatt lite.. nesten positiv el test igår![]()
Håper det jeg også! Er jo på CD16 så burde jo skje noe snartHåper tempen spretter i været plutselig!!
![]()
plutselig veldig opp. går å venter på at mensen skal komme da jeg spottet litt 6 og 7 , men blir ikke helt klok på de tempene [emoji4]
![]()
Er det vanlig at tempen stiger i flere trinn etter el? Stemmer med el testene, men tidligere har tempen gått mer rett opp.
Gar tempet i 4 pp så har ikke så veldig mye å sammenligne med.Mange forskjellige varianter av økningen som jeg har settHar du tempet lenge?
Gar tempet i 4 pp så har ikke så veldig mye å sammenligne med.Men får tro at alt er normalt, tempen går vel ned igjen om kroppen ikke får til el?
Har du tempet lenge?![]()
Noen tanker om Denne?![]()
Noen tanker om Denne?![]()
Hvor mange sykluser bruker du å ha?Noen tanker om Denne?![]()
Satser på festedip i dag.Ble litt satt ut når tempen begynte på nedadgående kurs i dagHåper den går opp på et nytt nivå i morgen
Vis vedlegget 234142
Synes det der er en jevn og fin stigning.![]()
Er det vanlig at tempen stiger i flere trinn etter el? Stemmer med el testene, men tidligere har tempen gått mer rett opp.
Aner ikke, men spennende tanke.Var merkelig følelse i dag tidlig. Kl 05:30 mens smerter og tempen 36,22 og kl 07:30 var den 36,60. Kan jeg ha kjent at egget slepte ?
2 timers søvn og Temp hopp.
Var merkelig følelse i dag tidlig. Kl 05:30 mens smerter og tempen 36,22 og kl 07:30 var den 36,60. Kan jeg ha kjent at egget slepte ?
2 timers søvn og Temp hopp.