Vi som temper

Ser at din sank i alle fall mot slutten av pp. Ikke kult å få tr når tempen fortsatt var høy, trodde tempen skulle synke først eller i alle fall samme dag?! Tullekropp assa!
Jo men det varierer, her for eks sank den ikke[emoji57] koppen er ikke helt som en klokke her.
Screenshot_20171011-095337.jpg

Fikk blinkende på lørdag når jeg skulle starte jakten på el. Jeg har normalt ikke el så tidlig som det ff foreslår, men så passer det jo godt med symptomene jeg hadde rundt da. Ja, stemmer at det kun er med en desimal, var ikke klar over at jeg måtte ha med 2 før jeg hadde lest litt mer her inne.
At FF og symptomene dine stemmer overens er jo et godt tegn da :) Jeg fikk også EL tidligere enn forventet denne runden, så håper bare slimhinna har hatt nok tid til å vokse seg god og tjukk ;)

At FF og symptomene dine stemmer overens er jo et godt tegn da :) Jeg fikk også EL tidligere enn forventet denne runden, så håper bare slimhinna har hatt nok tid til å vokse seg god og tjukk ;)

Krysser fingrene for oss begge [emoji16] jeg fortsetter nok med nye aksjer bare sånn i tilfellet det skulle komme el senere enn det ff foreslår:)

0a78baff8eb445d5425bbf4cbd42c19d.png

Sånn endte det for meg denne måneden. Tempen bare tok en liten sprettvink før tr setter inn i morgen. Spottingen tar seg opp og strengt tatt kunne jeg sikkert registrert lett blødning på i dag, men pleier å regne første dag i syklusen som første dag med skikkelig blødning, så da blir det i morgen. Nå har jeg to ganske ulike kurver å sammenligne med. Blir spennende å se hvordan neste kurve blir. Men først - noen dager uten temping til tr har dratt [emoji13][emoji12]

Sånn endte det for meg denne måneden. Tempen bare tok en liten sprettvink før tr setter inn i morgen. Spottingen tar seg opp og strengt tatt kunne jeg sikkert registrert lett blødning på i dag, men pleier å regne første dag i syklusen som første dag med skikkelig blødning, så da blir det i morgen. Nå har jeg to ganske ulike kurver å sammenligne med. Blir spennende å se hvordan neste kurve blir. Men først - noen dager uten temping til tr har dratt [emoji13][emoji12]
Du har litt sånn som meg, rocky hills[emoji85]
Håper du tar feil om tr, men man kjenner vel kroppen.

Håper tanta ikke dukker opp ;)

Du har litt sånn som meg, rocky hills[emoji85]
Håper du tar feil om tr, men man kjenner vel kroppen.

Her er det fjell og daler vettu, men ff finner ut av det likevel (holder fortsatt en knapp på at el må ha vært 1-2 dager senere enn ff foreslår.) Det var noen dager med sommer midt i måneden her, som gjorde soverommet til en badstue og søvnkvaliteten deretter. Satser på litt jevnere kurve neste måned. Litt gøy å følge med uansett [emoji56]

Her er det fjell og daler vettu, men ff finner ut av det likevel (holder fortsatt en knapp på at el må ha vært 1-2 dager senere enn ff foreslår.) Det var noen dager med sommer midt i måneden her, som gjorde soverommet til en badstue og søvnkvaliteten deretter. Satser på litt jevnere kurve neste måned. Litt gøy å følge med uansett [emoji56]
Ja ikke lett, når min kjære har varme netter står vinduet på vidt gap og jeg ligger med to dyner[emoji28] [emoji23] ikke lett å ha jevn måle temp. Men som du sier, de finner stort sett sånn passelig ut av det[emoji4]

Altså, jeg kan vell umulig hatt EL med denne tempen..., eller??
Forstår ingenting:arghh:

Vedlegg

• IMG_1290.PNG
    IMG_1290.PNG
    435 KB · Visninger: 97
Håper jeg det skjer noe snart...begynner å bli utolmodig..
Screenshot_2017-10-11-17-42-22.png
IMG_20171011_132508-2340x3120.jpg
Screenshot_2017-10-11-17-42-22.png

Ser ut som om du har noe på gang. Satser på at tempen stiger mot skyene en av de nærmeste dagene...

Altså, jeg kan vell umulig hatt EL med denne tempen..., eller??
Forstår ingenting:arghh:

Var ikke verdens høyeste temperaturer det der, men jeg skal ikke snakke for høyt, for jeg krabber også så vidt over baseline etter el. Du får bare følge med om tempen stiger plutselig, så ombestemmer vel ff seg. Kanskje holde aksjene ved like litt til for sikkerhetsskyld?

Var ikke verdens høyeste temperaturer det der, men jeg skal ikke snakke for høyt, for jeg krabber også så vidt over baseline etter el. Du får bare følge med om tempen stiger plutselig, så ombestemmer vel ff seg. Kanskje holde aksjene ved like litt til for sikkerhetsskyld?
Ja, er bare andre pp jeg temper så vet egentlig ikke helt hvordan jeg ligger.. men sist pp lå jeg mye høyere, ja får legge inn akjser i tilfelle! Synes den kunne ha vært litt høyere, hadde også ganske tydelige tegn på EL.

Var merkelig følelse i dag tidlig. Kl 05:30 mens smerter og tempen 36,22 og kl 07:30 var den 36,60. Kan jeg ha kjent at egget slepte ?
2 timers søvn og Temp hopp.

Det er helt vanlig at tempen øker ila morgenen - det er forskjellen fra samme tidspunkt fra dag til dag som er avgjørende.
Derfor viktig å tempe til samme tidspunkt, før man har stått opp. Jeg temper 0630 hver dag (da jeg står opp på hverdager, så blir alarm i helgen også).

Du kam ha kjent eggløsning, men ofte skjer el senere på dagen, det er derfor el-tester anbefales tatt om ettermiddagen. Positiv el-test (med to like sterke streker) angir at el er på vei, og varig temperaturøkning (tre dager med høyere temp enn før el) viser at el har funnet sted.

Back
Topp