Lykke til[emoji4]
Lykke til![]()
Tusen takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til[emoji4]
Lykke til![]()
Svangerskapskontroll idagAlltid like spennende
Hvordan gikk det i dag?Tusen takk![]()
Så fin[emoji7][emoji7][emoji7]3D ul var gøy!! Se på denne klompen her. Var veldig glad i å sutte på tommelen og blåse bobler
Helt forelsket!! [emoji813]red
Stor, sterk og litt over gjennomsnittet stor med bollekinn, men ingenting å bekymre seg for
Vis vedlegget 233660
Så koselig!3D ul var gøy!! Se på denne klompen her. Var veldig glad i å sutte på tommelen og blåse bobler
Helt forelsket!! [emoji813]red
Stor, sterk og litt over gjennomsnittet stor med bollekinn, men ingenting å bekymre seg for
Vis vedlegget 233660
Så bra. Ble du kvalm?Så koselig!
Jeg overlevde glukosebelastningstesten. Kan ringe inn og få resultater i morgen.
3D ul var gøy!! Se på denne klompen her. Var veldig glad i å sutte på tommelen og blåse bobler
Helt forelsket!!
Vis vedlegget 233660
Hvordan gikk det i dag?
Jeg har vært på jobb, og nå forsøker jeg å slappe av på sofaen før jeg begynner på middagen. Men får masse sure oppstøt så fort jeg legger meg ned, så det er ikke så avslappende. :/
Nja.. Litt. Mye bobling i magen, litt gulping/sure oppstøt som smakte søtt og jævlig.Så bra. Ble du kvalm?
Okey. Så godt med gode resultater og da er det vel verdt den gulpingen og den søte smakenNja.. Litt. Mye bobling i magen, litt gulping/sure oppstøt som smakte søtt og jævlig.
Men fikk veldig positive resultater!Har ikke svangerskapsdiabetes, og er ikke i faresonen heller.
Ja sant!!Herlighet. Se på han søte da[emoji7][emoji7][emoji7]

God at du får tid til å hente deg inn igjen og kanskje sammentrekningene gir seg.Gikk fint i går. Ble 100% sykemeldt denne uken. 70% resten av svangerskapet. Får ikke lov å jobbe noe mer pga sammentrekningene. Det viser seg også at jenta ligger under gjennomsnittet. Så det må følges med på fremover. Ellers har jeg slått med til rommet at det blir en roligere hverdag fremover[emoji4]

Nja.. Litt. Mye bobling i magen, litt gulping/sure oppstøt som smakte søtt og jævlig.
Men fikk veldig positive resultater!Har ikke svangerskapsdiabetes, og er ikke i faresonen heller.
Nice[emoji108] Må vente til neste uke før jeg kan få bekreftelse jeg[emoji28][emoji1]Søknad om foreldrepermisjon levert[emoji736]
Digg å slippe å tenke på sv.diabetes[emoji1][emoji108]Nja.. Litt. Mye bobling i magen, litt gulping/sure oppstøt som smakte søtt og jævlig.
God at du får tid til å hente deg inn igjen og kanskje sammentrekningene gir seg.
Så er det greit de følger med ang jentungen. Hu vik nok komme til gjennomsnittet![]()
Nice[emoji108] Må vente til neste uke før jeg kan få bekreftelse jeg[emoji28][emoji1]