Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper alt er bra med den lille og mor. Er kanskje ikke usannsynlig at januarbabyer kan kommende neste månedene!

Jeg lager en del julegaver i år (strikker) og er ferdig med et par stykker [emoji85] må lete frem litt julegavepapir snart [emoji16]I dag har jeg shoppet de første julegavene.
1. Oktober!! Tiden går så fort
Her er det høstferie fra imorgen av, og det skal bli ganske greit jaSiden jeg jobber som miljøarbeider på skole, så har jeg ferie samtidig med ungene
![]()
Tusen takkKos deg med ferieMå vente til neste uke til min høstferie
![]()
Der den, men ganske greit å kunne gjøre det også. Jeg har jo ikke mulighet til å spare noe ferie. HeheHøres digg ut med ferie. Jeg jobber på kontor, og sparer mest mulig av ferien min til permisjonstiden.
Så flink du erJeg lager en del julegaver i år (strikker) og er ferdig med et par stykker [emoji85] må lete frem litt julegavepapir snart [emoji16]
Du kan utsette permisjon på bakgrunn av full jobb. Og avspasering i skoleferien, som f.eks lærere har, regner nav som full jobb. Du trenger bare en uttalelse fra skolen om det. Mannen min er lærer så dette har jeg lest en del om.Der den, men ganske greit å kunne gjøre det også. Jeg har jo ikke mulighet til å spare noe ferie. Hehe [emoji14] Tror vi heldigvis greier oss akkurat med permisjonen tiden vi har søkt. Krysser vertfall fingrene for det.
Jøss, det visste jeg ikke. Skal faktisk sjekke opp i det. Jeg har ikke fri uten lønn nei.Du kan utsette permisjon på bakgrunn av full jobb. Og avspasering i skoleferien, som f.eks lærere har, regner nav som full jobb. Du trenger bare en uttalelse fra skolen om det. Mannen min er lærer så dette har jeg lest en del om.
Om du der i mot har fri uten lønn i ferien, så hjelper det ikke.

Du kan også selvsagt utsette permisjon på bakgrunn av lovbestemt ferie. Men det er max 4 uker og 1 dag per år.Jøss, det visste jeg ikke. Skal faktisk sjekke opp i det. Jeg har ikke fri uten lønn nei.
Takk for tips![]()
Yay! Får du høre hjertelyden på doppler? Jeg synes det er så koselig.Svangerskapskontroll idagAlltid like spennende
Lykke tilSvangerskapskontroll idagAlltid like spennende

Lykke til[emoji4]Svangerskapskontroll idagAlltid like spennende
Var det jeg og mannen egentlig ble enige om at jeg skulle gjøreDu kan også selvsagt utsette permisjon på bakgrunn av lovbestemt ferie. Men det er max 4 uker og 1 dag per år.
For utsettelse pga ferie må også arbeidsgiver skrive en bekreftelse.
JaYay! Får du høre hjertelyden på doppler? Jeg synes det er så koselig.![]()
Alltid like koselig