Skravletråd!

Oj!

Håper alt er bra med den lille og mor. Er kanskje ikke usannsynlig at januarbabyer kan kommende neste månedene!

I dag har jeg shoppet de første julegavene.

1. Oktober!! Tiden går så fort :wideyed:
Her er det høstferie fra imorgen av, og det skal bli ganske greit ja ;) Siden jeg jobber som miljøarbeider på skole, så har jeg ferie samtidig med ungene :)

Høres digg ut med ferie. Jeg jobber på kontor, og sparer mest mulig av ferien min til permisjonstiden.

Kos deg med ferie:) Må vente til neste uke til min høstferie:)
Tusen takk ;)
Ja, dere har en uke etter oss ja. Syns det der er litt synn jeg. Vi har familie på Vestlandet og har ikke høstferie og vinterferie samtidig. Kjedelig når vi har mulighet til å reise å besøke de, så er ungene på skolen, eller omvendt.

Høres digg ut med ferie. Jeg jobber på kontor, og sparer mest mulig av ferien min til permisjonstiden.
Der den, men ganske greit å kunne gjøre det også. Jeg har jo ikke mulighet til å spare noe ferie. Hehe :p Tror vi heldigvis greier oss akkurat med permisjonen tiden vi har søkt. Krysser vertfall fingrene for det.

Der den, men ganske greit å kunne gjøre det også. Jeg har jo ikke mulighet til å spare noe ferie. Hehe [emoji14] Tror vi heldigvis greier oss akkurat med permisjonen tiden vi har søkt. Krysser vertfall fingrene for det.
Du kan utsette permisjon på bakgrunn av full jobb. Og avspasering i skoleferien, som f.eks lærere har, regner nav som full jobb. Du trenger bare en uttalelse fra skolen om det. Mannen min er lærer så dette har jeg lest en del om.

Om du der i mot har fri uten lønn i ferien, så hjelper det ikke.

Du kan utsette permisjon på bakgrunn av full jobb. Og avspasering i skoleferien, som f.eks lærere har, regner nav som full jobb. Du trenger bare en uttalelse fra skolen om det. Mannen min er lærer så dette har jeg lest en del om.

Om du der i mot har fri uten lønn i ferien, så hjelper det ikke.
Jøss, det visste jeg ikke. Skal faktisk sjekke opp i det. Jeg har ikke fri uten lønn nei.

Takk for tips :happy:

Jøss, det visste jeg ikke. Skal faktisk sjekke opp i det. Jeg har ikke fri uten lønn nei.

Takk for tips :happy:
Du kan også selvsagt utsette permisjon på bakgrunn av lovbestemt ferie. Men det er max 4 uker og 1 dag per år.
For utsettelse pga ferie må også arbeidsgiver skrive en bekreftelse.

Du kan også selvsagt utsette permisjon på bakgrunn av lovbestemt ferie. Men det er max 4 uker og 1 dag per år.
For utsettelse pga ferie må også arbeidsgiver skrive en bekreftelse.
Var det jeg og mannen egentlig ble enige om at jeg skulle gjøre ;)

Back
Topp