"Mamma! Jeg vil farge håret" - når er det greit?

Uff gruer meg til den tiden :p

Jeg kan liksom ikke si nei, jeg farget håret etter humøret, tok hull i øyenbrynet, tatovering (18 år), klippet håret uten å si ifra osv.

Jeg skal få meg en kamp tror jeg :p
 
har ej tenkt då mye på det.
5 åringen får litt gel i håret ibland før han liker å style håret. Så får han sånn spray færge hver gang han er och klipper seg
 
Farga tuppene på snuppa når hu var 5[emoji5] rosa så klart. Ser ikke noe galt med det[emoji5][emoji85]
 
Tror de sprayene de selger på matmutikken nå vil vises selv på svart hår, syns det var veeldig pigmentert. :)
Sikker? Syns de virker så svake når jeg ser lyse barn ha de i håret.
 
Sikker? Syns de virker så svake når jeg ser lyse barn ha de i håret.

Kommer nok an på hvor mye man sprayer. Jenta mi ligger et sted mellom mørk blond og lys brun, og det ble skikkelig rosa på henne da vi prøvde den farga i alle fall.
 
Kommer nok an på hvor mye man sprayer. Jenta mi ligger et sted mellom mørk blond og lys brun, og det ble skikkelig rosa på henne da vi prøvde den farga i alle fall.
Kan kanskje prøves etterhvert da, selvom jeg syntes parykk hjemme også var en bra deal [emoji23]
 
Styling og fargespray kan hun begynne med i barnehagealder, men permanent farging av håret får vente til hun blir konfirmert.
 
Kan kanskje prøves etterhvert da, selvom jeg syntes parykk hjemme også var en bra deal [emoji23]

Sikkert gøy med parykk ja. :)
Prøv å google, kan jo hende noen har lagt ut filmer eller reviews av sprayer på mørkt hår.
 
Sprayfarge brukte jeg på eldste på karneval da han var 3. Bruker det ikke "til vanlig" da jeg synes det er harry.

Stylet håret til guttungen i perioder fra han var 8. Må ha noe i det på enkelte hårfrisyrer for å ikke ha det i øynene.

Farge håret permanent... ungdomskolen? Har ikke tenkt på det enda...
 
Når de er voksne.
 
Eg har ikkje gitt lov til 15-åringen min å farga håret ennå. Eg ønskjer ikkje at ho skal bli utsett for kjemikaliene i det, og så vil eg gjerne oppmoda til ein naturlig utsjånad, at ein er god nok som ein er. Eg har sagt ho kan farge håret som ho sjølv vil når ho blir vaksen. Hårspray, gele ol har me brukt til fest, til rastafletter, til kunstløp-konkurransar, karneval mm. Gutane mine på 10 og 4,5 år har ikkje hatt lyst å bruka noko ennå. Men dei hadde fått lov å bruka litt gele el om dei ville.
 
Sprayfarge er ok hele tiden.

Eldste er femten og farger håret jevnlig med permanent farge.

Nest eldste fikk farge nederste del av håret sitt rosa i femte.
 
Tenåringen her i hus bruker hårprodukt for stylingen sin del på skoledager, ellers gir han blaffen:)
 
Jeg har kjøpt sånn midlertidig hårfarge som går ut etter en til to vask. Synes det er greit innimellom. Her bruker hun verken hårspray eller hårgele så det skal jeg ikke uttale meg om. :p
 
Back
Topp