Da gleder jeg meg til ikveld(så kan du sende babystøv så jeg joiner juni 2018)
Åh, hadde vært så fint om vi begge hadde havnet i juni.

Det må jo være babystrek! Krysser fingrene [emoji173]
Takk.
Håper virkelig det ikke bare er lurestrek.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da gleder jeg meg til ikveld(så kan du sende babystøv så jeg joiner juni 2018)

Det må jo være babystrek! Krysser fingrene [emoji173]
Håper virkelig det ikke bare er lurestrek.Jeg håper inderlig at dette ikke er tullestrek!![]()

Hvis du ser på 9. og 10. juli her så ser du mine tester 9 og 10 dpo. Jeg synes din ser ut som om den er midt mellom styrken på dem. På ettermiddagen fikk jeg sterkere!
http://forum.babyverden.no/threads/moxies-dagbok.1884692/page-13
Håper veldig på at det der er babystrek altså!
Test test test!
Snikleser melder segVi har fått akuratt de samme strekene i dag, jeg har også fått slike streker som deg i dag (ca 12dpo) Har tatt tester tidligere som har vært negative.. så jeg tror og håper dette er babystreker. Hvilket merke er testene dine? (jeg har brukt fra to streker, helm medical)
Håper virkelig det klaffer for oss, spesielt deg siden du har prøvd lenger enn meg!Så spennende da! Jeg håper også det er babystreker, men jeg tør nesten ikke tro det. Virker alt for godt til å være sant å teste positivt rett før jeg skal inn på forundersøkelse til lapraskopi liksom.
Dette er samme type tester som du har brukt.![]()
Håper virkelig det klaffer for oss, spesielt deg siden du har prøvd lenger enn meg!

Må jo være babystrek![]()
Åhh tror du er gravid jeg <3
Herreguuuud, det der måå da være baby?!!![]()
Det er ikke mulig! Det må jo være noe feil??
Men tenk om ikke? *insert hysteriskløperundtsegselvsmiley* Og når skal vi stå opp i morgen?!