XuperBs vei mot familieforøkelse

Jeg håper inderlig at dette ikke er tullestrek! ❤️

Jeg også! :Heartred

2 timer siden sist dobesøk, og jeg har en blanding av testetrang og testeskrekk. :eek:

Hvis du ser på 9. og 10. juli her så ser du mine tester 9 og 10 dpo. Jeg synes din ser ut som om den er midt mellom styrken på dem. På ettermiddagen fikk jeg sterkere!

http://forum.babyverden.no/threads/moxies-dagbok.1884692/page-13

Men jeg syns dine ser rosa ut, min er jo ganske grå/fargeløs?

Skal holde meg i i alle fall 4 t før jeg tester igjen nå i dag. Har jo nok strimler til det. Jeg håper så inderlig at det er babystrek, men har så lite tro. Har jo ikke et eneste symptom overhodet. Og det er litt for godt til å være sant. :confused:

Håper veldig på at det der er babystrek altså!

Test test test!

Og vi venter og vi venter [emoji15] vet ikke hvor mange ganger jeg har trykt på dagboka di nå [emoji23]

Dah fikk jeg endelig letta på trykket, etter å ha knepet igjen i rundt 4.5 t. Her er resultatet:

_20170925_213758.JPG

_20170925_213857.JPG

De to øverste er tatt mellom 3 og 5 minutter etter dypping. Det nederste er mellom 5 og 10 minutter.

Øverste på rekka er den som er dyppa i vann, så den tørka morgentesten og deretter kveldens. Vet ikke hva jeg skal tro...

_20170925_213936.JPG

Snikleser melder seg :P Vi har fått akuratt de samme strekene i dag, jeg har også fått slike streker som deg i dag (ca 12dpo) Har tatt tester tidligere som har vært negative.. så jeg tror og håper dette er babystreker. Hvilket merke er testene dine? (jeg har brukt fra to streker, helm medical)

Snikleser melder seg :p Vi har fått akuratt de samme strekene i dag, jeg har også fått slike streker som deg i dag (ca 12dpo) Har tatt tester tidligere som har vært negative.. så jeg tror og håper dette er babystreker. Hvilket merke er testene dine? (jeg har brukt fra to streker, helm medical)

Så spennende da! Jeg håper også det er babystreker, men jeg tør nesten ikke tro det. Virker alt for godt til å være sant å teste positivt rett før jeg skal inn på forundersøkelse til lapraskopi liksom. :confused:

Dette er samme type tester som du har brukt. :)

Så spennende da! Jeg håper også det er babystreker, men jeg tør nesten ikke tro det. Virker alt for godt til å være sant å teste positivt rett før jeg skal inn på forundersøkelse til lapraskopi liksom. :confused:

Dette er samme type tester som du har brukt. :)
Håper virkelig det klaffer for oss, spesielt deg siden du har prøvd lenger enn meg!

Åhh tror du er gravid jeg <3

Håper virkelig det klaffer for oss, spesielt deg siden du har prøvd lenger enn meg!

Vi får krysse fingrene skikkelig, og håpe at det er babystreker og ikke tullestreker. :Heartred

Må jo være babystrek ❤️

Åhh tror du er gravid jeg <3

Herreguuuud, det der måå da være baby?!! :woot:

:eek::eek::eek::schocked028 Det er ikke mulig! Det må jo være noe feil??

Enn om? Hva om? :scared001Men tenk om ikke? *insert hysteriskløperundtsegselvsmiley*

Og når skal vi stå opp i morgen?!

Om alt er som normalen og jeg sovner til OK tid så pleier jeg å våkne for å måtte på do mellom 5 og 6. :P

Back
Topp