Lille-bille
Glad i forumet
Spennende[emoji3] Må jo være noe når de er posetive så lenge[emoji106] Det må jo bare være en liten spire som gjør de posetive[emoji173]️
Ja pleier ikke være sånn så jeg har et lite håp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende[emoji3] Må jo være noe når de er posetive så lenge[emoji106] Det må jo bare være en liten spire som gjør de posetive[emoji173]️
Ja pleier ikke være sånn så jeg har et lite håpmen tørr ikke håpe for mye da hvis det ikke skulle være noe ;D
hehe ja får oppdatere så fort som muligBlir spennende med oppdatering når du tar gtesten[emoji6][emoji3]
tempen er for høy til at jeg skal ha el. Det var ganske likt el slim, strekk bart og blankt.Kan det hende du har el nå? Kanskje egget ikke slapp sist. Siden du og sier at du ha har slim nå. Jeg har fått el når jeg forventet mensen, og når jeg har hatt veldig posetiv eltester får jeg svak strek på gtesten og [emoji846]
tempen er for høy til at jeg skal ha el. Det var ganske likt el slim, strekk bart og blankt.
Jeg regner med du har det verre, en dødfødsel må være helt forferdelig :´(Æsj, så leit.Blir pause her også pga bryllupsplaner (slutten av juli her).
Og skjønner, og vet, det er veldig tungt å ikke være gravid når en egentlig skulle hatt termin.![]()
lykke tilhar nå lest igjennom alle sidene her og ser alle dere med positive tester og kjenner da jeg gleeeder meg til å teste på mandaghåper jeg blir like heldig
har bare tatt EL-tester, men di har vert positive hver dag nå i 13 dager ;D

Huff kjedelig.. får håpe den sitter neste mnd!Her kom mensen i dag [emoji19]
Åhh, gratulerer [emoji4][emoji4][emoji4][emoji4]![]()
Tatt ny idag (nederste)!
Ser ut som søskenflokken blir utvida i juni 2018 [emoji173]
Gratulerer så mye! [emoji173]![]()
Tatt ny idag (nederste)!
![]()
Tatt ny idag (nederste)!
Gratulerer!!![]()
Tatt ny idag (nederste)!
Trur eggløsning var 13sept, men ikkje 100% sikker sidan eg ikkje sjekka. Men isofall 11dpoGratulerer!!
Supersterk strek altså!! Hvor mange dpo er du?