Hirka har en drøm

Hirka

Gift med forumet
Junilykke2018
Septemberlykke 2021
Hei alle sammen!
Jeg begynte faktisk dagbok en gang før her inne på forumet. Det var i termingruppen for April 2018.. få dager etter første innlegg fikk jeg en blødning.
Dagen etter var jeg inn på gynekologisk avdeling på sykehuset. Jeg skulle vært 8+6, men lille spire hadde ikke utviklet seg på 2 uker. Ble sendt hjem med cytotec jeg skulle ta morgenen etter, men samme kveld begynte kroppen å rydde opp selv. Dette er nå tre dager siden.
Dette var min første graviditet. Jeg ble gravid veldig raskt, og det var ikke i mine tanker engang at dette ikke skulle gå bra! Defor begynte jeg å bestille ting til barnerom og gledet meg veldig. Nå føler jeg meg fryktelig dum som tok gledene på forskudd...
3 dager med elendig form, mye smerter og mye tårer, så er nå hodet litt mer på plass. Og jeg er fast bestemt på at gravid det SKAL jeg bli! Vi fikk beskjed om at det var bare å begynne prøving igjen med en gang jeg slutter å blø, så skal nå følge med på graviditetstester fremover og når de er negative blir det EL testing :)
Ble et langt innlegg det her, men føler på en måte at det er nå min "reise" begynner.

Ønsk meg lykke til :)
 
Så trist å høre! Du får ha masse lykke til med prøvinga fremover :)
 
Oi! Her har tydeligvis HCG gått ned ganske raskt! Denne er tatt 5 dager etter SA i uke 8.
Håper det betyr at kroppen snart er klar for en ny runde :) IMG_3446.JPG
 
Skulle sååå ønske at jeg fortsatt var gravid.. men, gravid skal jeg bli igjen! Håper å bli det veldig fort og. Prøving starter så snart blødningene er ferdig :)

Blir jo litt rart å kanskje være i 1 trimester nesten sammenhengende i et halvt år...

Skriv gjerne dersom du har erfaring med å bli gravid igjen etter SA :)
 
Sluttet å blø :) Men testene blir ikke svakere jo.., :(
IMG_3457.JPG
 
Negativ test i dag!! :D Hadde aldri trodd jeg ville bli glad for en negativ test :p håper dette betyr at kroppen raskt er klar for ny spire :) IMG_3464.JPG
 
Fant ikke ut før nå at du har dagbok, her blir det spennende om en ukes tid [emoji173]
Er ikke en suuuper aktiv dagbok det her, men fint for å kunne holde oversikt på datoer og prosess :)
Jeg er nå 1 dpo og lurer på hva i all verden jeg skal finne på den neste uken :p testet positivt 10 dpo sist, så begynner nok å teste rundt 8/9 dpo tenker jeg ;)
 
Er ikke en suuuper aktiv dagbok det her, men fint for å kunne holde oversikt på datoer og prosess :)
Jeg er nå 1 dpo og lurer på hva i all verden jeg skal finne på den neste uken [emoji14] testet positivt 10 dpo sist, så begynner nok å teste rundt 8/9 dpo tenker jeg ;)
Gleder meg til testing! I mine dpo dager går det mye i strikking og ser mye på serier eller vasker leiligheten [emoji23][emoji23]
 
Dagen status: menssmerter?!? Håper ikke EL var forsinket, for har ikke bli akjseinnlegh etter lørdag :(
I går og søndag følte jeg meg crap. Skikkelig reaksjon på vaksine jeg tok på fredag. Endelig i dag at venstre armen fungerer igjen :p
Masse jobb og stress og overtid om dagen... og det har av en eller annen grunn gjort at jeg har mista trua på at spiren sitter denne pp. Kroppen er liksom alltid i høygir. :(
Nå er jeg 2 dpo og jeg haaaaaaater perioden mellom 1 og 8 dpo! Ingenting å finne på for en testetøs :p
 
Hvordan går det?[emoji173]
Takk som spør :) her går dagene sååååå sakte! Er 4 dpo i dag men klør allerede etter å begynne testing :p dessverre er det sinnsykt stress på jobb om dagen, og 10 timers dager og dårlig søvn har gjort at jeg tror det ikke går veien denne dagen. Kroppen kjennes liksom ikke "klar". Vanskelig å forklare :(
Hva med deg? Hvordan går det?
 
Takk som spør :) her går dagene sååååå sakte! Er 4 dpo i dag men klør allerede etter å begynne testing [emoji14] dessverre er det sinnsykt stress på jobb om dagen, og 10 timers dager og dårlig søvn har gjort at jeg tror det ikke går veien denne dagen. Kroppen kjennes liksom ikke "klar". Vanskelig å forklare :(
Hva med deg? Hvordan går det?
Åh, dumt med så mye stress.. Kan jeg spørre om hva du jobber med eller blir det litt for privat? Krysser som alltid fingrene for deg [emoji173] Går bra Her! Håper på positiv test eller tr fort..
 
Åh, dumt med så mye stress.. Kan jeg spørre om hva du jobber med eller blir det litt for privat? Krysser som alltid fingrene for deg [emoji173] Går bra Her! Håper på positiv test eller tr fort..
Jeg jobber med HR :) og du?
 
Back
Topp