Vår lille spire

LuckyH

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Hei!

Jeg vil prøve å skrive en dagbok, både for min del og for den lille spiren sin del. Fint å kunne se tilbake på hvordan svangerskapet var.

Jeg er førstegangsgravid og er i dag 6+1, jeg kunne ikke vært mer lykkelig! Dette føles så riktig. Ønsket om å få barn er stort av både barnefar og meg. Vi prøvde ca en mnd før testen viste positivt.

Jeg er 23 år gammel, jobber som barnehagelærer i 100% stilling og bor i Hedmark. Barnefar er 23 år gammel, han har igjen i underkant av 1 år av lærlingtiden. Vi har vært sammen lenge og gleder oss til tiden fremover.

Symptomer:
• Trøtthet
• Murringer i magen
• Litt småkvalm
• Ømme bryster
• Tisser ofte

Jeg er spent på tiden fremover!
 
Hei! så kjekt å se at du laget deg dagbok du også, vil gjerne følge deg på vegen mot mai[emoji173]️

Moro at vi er like gamle også. Gratulerer igjen[emoji2]
 
Hei! så kjekt å se at du laget deg dagbok du også, vil gjerne følge deg på vegen mot mai[emoji173]️

Moro at vi er like gamle også. Gratulerer igjen[emoji2]
Ja, må jo prøve å få til en dagbok [emoji4] Gleder meg til å følge deg også [emoji173]️
 
  • Liker
Reactions: Sia
I dag er jeg 6+2, og jeg har hatt en super dag med mye energi! Det er lenge siden jeg har orket å gjøre noe som helst her hjemme så dette føles bra. Nå skal resten av kvelden tilbringes på sofa'n med krim på TV.

Det har vært mye tanker de siste dagene. Jeg er kjempe redd for å miste barnet.. Tenker på det veldig ofte om dagen. Har lest det er mange som spontant aborterer og tanken skremmer meg. Jeg ønsker virkelig at alt skal gå bra og prøver å tenke positivt.

Det har vært en del nedturer i det siste. Har mistet et kjært familiemedlem, det gikk veldig inn på meg, men dagene begynner å bli bedre.

Teller ned til legetime om 11 dager!
 
Hurra for 6+2[emoji173]️