Jeg påstod ikke at de blir dårligere mennesker av å ikke få hull i ørene, poenget var oppdragelsen og hva målet mitt er med min oppdragelse av mine barn.
Jeg trenger ikke å argumentere for meg selv, jeg skrev om min opplevelse av å bli nektet
Jeg er heller ikke herre over barna mine sine kropper og jeg vet at barn gjør som du vil om de ønsker det nok uansett hvor mye foreldrene har snakket med de. Har vært barn selv, derfor ser jeg ikke på dette som en svært viktig kamp.
Så du tenker at foreldrene dine pratet ikke nok med deg nok siden du gjorde dette selv og hadde de gjort det så hadde du ikke gjort det selv?
Og jeg må spørre, prøver å du være nedlatende i ditt innlegg? Jeg spør før jeg konkluderer. Men jeg oppfattet dette som svært nedlatende mot meg : Beklager, men jeg syns det var et helt sykt argument. Funker sikkert fint for deg som ikke anser hull i kroppen til barn som et problem eller en kamp som er verdt å ta, men for dem som tar det på alvor, så høres det dessverre noe håpløst ut.
Trist om man ikke kan argumentere for og i mot hull i ørene med en god tone og respektere våre ulikheter.