Avocado's voksende spire

Ah, lille Avocadoen holder oss på pinebenken [emoji14] men så digg å ha tatt den testen da. Da får du jo veldig snart vite [emoji173]️

Jeg er også sånn som får litt mark av rosa og blått [emoji14] Kjøper mest nøytralt her. Fikk faktisk skryt av en gammel mann da vi var på ferie at han synes det var så fint at han ikke kunne se hva slags kjønn det var ut ifra klær eller vogn [emoji23] Det kan uansett være litt vanskelig å finne helt kjønnsnøytrale ting, så veldig greit å få vite kjønn :)

Så kult å få skryt sånn :D
Tror jeg hadde blitt rimelig stolt også om noen gjettet eller sa feil, haha. Er liksom et mission å gjøre det vanskelig å se :hilarious:
Men ja, har sett det er vanskelig å finne kjønnsnøytale klær, særlig om man vil ha litt annen enn bare hvitt..

Jeg tipper også du får jente pga kvalmen og høy hjertefrekvens. Akkurat som meg! [emoji6]
Hos oss har hjertef. vært ca 150-160.
Blir spennende å høre på torsdag!

Blir litt satt ut nå hvis det er gutt altså :wacky:
Men tiden vil vise :D

Blir litt satt ut nå hvis det er gutt altså :wacky:
Men tiden vil vise :D
Svigerinnen min hadde hypereremis hele svangerskapet og hun fikk en gutt [emoji6]
Så det er ikke umulig at det blir en guttebass [emoji4]

Svigerinnen min hadde hypereremis hele svangerskapet og hun fikk en gutt [emoji6]
Så det er ikke umulig at det blir en guttebass [emoji4]

Det fikk jo Lykkeliten også, så dette kan slå begge veier ;)

Avocadobaby ❤️

Så moro med en så aktiv liten røver da! Tenker det var godt å få en bekreftelse på at det de kunne se var bra :) Husker jeg ble noen kg lettere når gyn jeg var hos i uke 13 tok en skikkelig gjennomgang. Så får vi smøre oss med tålmodighet litt til før vi får vite om det er en liten gutt eller jente ❤️

Så moro med en så aktiv liten røver da! Tenker det var godt å få en bekreftelse på at det de kunne se var bra :) Husker jeg ble noen kg lettere når gyn jeg var hos i uke 13 tok en skikkelig gjennomgang. Så får vi smøre oss med tålmodighet litt til før vi får vite om det er en liten gutt eller jente ❤️

Det føles litt mer virkelig for hver gang nå, og mår jeg ser hvor fint hxn vokser så skjønner jeg at til og med jeg skal bli mamma ❤️

Hvor tok dere testen og hva betalte dere? :) Store planer om å ta det når vi først lykkes!

Hoho! For en liten luring, vi får være tålmodige litt til da. Jeg tok en slik tilsvarende test i Danmark, det var veldig betryggende syns jeg :)

Så nydelig mage! og så godt med fin UL. Krysser fingrene for at alt er bra når blodprøvesvarene kommer. Tatt kromosomtest ifm utredning/forsøk?

Det fikk jo Lykkeliten også, så dette kan slå begge veier ;)
Haha... Ja. Og egentlig er vel flere av studiene på hyperemesis sånn at det nesten er lik fordeling av kjønn om man har blitt hardt rammet. Mens ved 'vanlig svangerskapskvalme' så er det økt sjanse for jente. Så det er mye usikkerhet der. [emoji23] Det blir nå hvert fall det ene eller det andre! [emoji8] Hyggelig at du hadde en fin ultralyd nok en gang, blir morsomt med OUL neste gang!!!

Så nydelig mage! og så godt med fin UL. Krysser fingrene for at alt er bra når blodprøvesvarene kommer. Tatt kromosomtest ifm utredning/forsøk?

Takk :happy:
Tok testen på eget initiativ. Har gått med litt indre uro etter alle disse årene og så mange bortfall, så måtte bare vite...

Haha... Ja. Og egentlig er vel flere av studiene på hyperemesis sånn at det nesten er lik fordeling av kjønn om man har blitt hardt rammet. Mens ved 'vanlig svangerskapskvalme' så er det økt sjanse for jente. Så det er mye usikkerhet der. [emoji23] Det blir nå hvert fall det ene eller det andre! [emoji8] Hyggelig at du hadde en fin ultralyd nok en gang, blir morsomt med OUL neste gang!!!

Oi, det visste jeg ikke!! Interessant :D
Bare tre uker og et par dager til OUL nå :joyful:

Takk :happy:
Tok testen på eget initiativ. Har gått med litt indre uro etter alle disse årene og så mange bortfall, så måtte bare vite...
Ser den. Men lurte på om dere hadde tatt underveis i prøve-forløpet.

Åja sånn ja! Ja, vi tok kromosomprøver av oss i fjor. Helt normale heldigvis :)
Så bra!
NIPT- kan nemlig ikke brukes om mor har kromosom-avvik. Da slår den ut på mors "feil" og du får ikke reelt svar på barnet ,-)

Det føles litt mer virkelig for hver gang nå, og mår jeg ser hvor fint hxn vokser så skjønner jeg at til og med jeg skal bli mamma ❤️
Ja, tenk det! Når den følelsen går opp for deg så er det så godt, samtidig så sykt. Her kom ikke følelsen før jeg kjente tydelige spark. Da tenkte jeg "Herregud. Det er et lite menneske i magen min. Min baby. Jeg er på vei til å bli mamma. Shit!" Haha.. Litt panikk i all gleden kan man si :p

Ja, tenk det! Når den følelsen går opp for deg så er det så godt, samtidig så sykt. Her kom ikke følelsen før jeg kjente tydelige spark. Da tenkte jeg "Herregud. Det er et lite menneske i magen min. Min baby. Jeg er på vei til å bli mamma. Shit!" Haha.. Litt panikk i all gleden kan man si :p

Den panikken har jeg kjent mye på :happy119
Når minien kommer har det bare vært oss to alene sammen i nesten 12 år, også skal vi plutselig få en tredje person (les: diktator) i hus. Det blir veldig rart :wideyed: Men sikkert veldig fint også ❤️
Tror det er lurt å være litt realistisk ift at det kan bli tøft, og ikke rosemale alle forventningene på forhånd. Da blir sjokket kanskje litt mindre (?) :p

Den panikken har jeg kjent mye på :happy119
Når minien kommer har det bare vært oss to alene sammen i nesten 12 år, også skal vi plutselig få en tredje person (les: diktator) i hus. Det blir veldig rart :wideyed: Men sikkert veldig fint også [emoji173]️
Tror det er lurt å være litt realistisk ift at det kan bli tøft, og ikke rosemale alle forventningene på forhånd. Da blir sjokket kanskje litt mindre (?) :p

Litt sånn som hos oss! Vi har bare vært oss to i 10 år, også skal vi bli 4! [emoji28]
Er veldig klar over at det blir tøft og slitsomt, og det er viktig å være realistisk.
MEN for en lykke og glede!! Dette er hva vi har drømt om i såååå mange år [emoji176]

Back
Topp