Bare hyggelig [emoji4] lykke til videre med tempingen!Aha, da skjønner jeg. Tusen takk for svar! Dere er gode å ha asså[emoji1317][emoji1316][emoji1319]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare hyggelig [emoji4] lykke til videre med tempingen!Aha, da skjønner jeg. Tusen takk for svar! Dere er gode å ha asså[emoji1317][emoji1316][emoji1319]
Bare hyggelig [emoji4] lykke til videre med tempingen!
Vis vedlegget 230248
Idag gikk tempen opp! Da er jeg 1dpo, og vi rakk akkurat å slenge inn noen aksjer :-D Typen bemerket at jeg var usedvanlig varm der nede, håper det er et godt tegn.
![]()
Dette er mine målinger. Hatt ømme bryst siden antatt eggløsning, og murringer i ca. 1 uke, men ingen positiv test enda. Helt forferdelig å gå å vente sånn..
CD33 - DPO16
Vis vedlegget 230274 Fikk først varsel om EL på dag 30, men det gikk bort igjen pga. for lav temp. Måler under tungen. Klarer likevel ikke helt å slippe håpet pga. EL testene, og skulle ønske at jeg hadde en festedip i dag. Føler ikke LC måler helt skikkelig under tungen og at målingene er feil.
Edit: hadde forresten også litt rosa utflod CD 32, men kun ved et tilfelle. Så ønsker at EL var mellom CD 30 og 33 som ff også sier at KAN være tilfelle.
Om du fjerner utfloden dag 15-17 flytter nok EL seg til dag 26 mulig..
Synes det er vanskelig å stole på EL CD 17 her, ettersom du har målt alt for skjeldent iforkant. Hvor lange sykluser har du til vanlig? EL CD 26 virker mer sannsynlig for meg også, særlig ettersom en test burde vært positiv DPO16 om du var gravid.![]()
Dette er mine målinger. Hatt ømme bryst siden antatt eggløsning, og murringer i ca. 1 uke, men ingen positiv test enda. Helt forferdelig å gå å vente sånn..
CD33 - DPO16
Jeg tok dobbel Letrozol denne måneden, vet ikke hvor tidlig/sent jeg får EL med den. Var i syden frem til 16.juli, så ble dessverre ingen målinger før jeg kom hjem igjen. Er ganske ny på temping. Har sykluser på 33-119 dager, så håpløst å si.Synes det er vanskelig å stole på EL CD 17 her, ettersom du har målt alt for skjeldent iforkant. Hvor lange sykluser har du til vanlig? EL CD 26 virker mer sannsynlig for meg også, særlig ettersom en test burde vært positiv DPO16 om du var gravid.
Hva betyr det når noen av tempene i grafen er prikker, mens noen rundinger? De blå punktene altså. Dårlig forklart, men håper noe forstår![]()
Sånn jeg har forstått det så skyldes "tomme" prikker et slags avvik. F.eks. blir det en runding dersom du temper mer enn en halvtime for sent eller tidlig, eller hvis du merker av for at du er "sleep deprived"Hva betyr det når noen av tempene i grafen er prikker, mens noen rundinger? De blå punktene altså. Dårlig forklart, men håper noe forstår![]()