Vi som temper

chartgraph_module (2).png

Idag gikk tempen opp! Da er jeg 1dpo, og vi rakk akkurat å slenge inn noen aksjer :-D Typen bemerket at jeg var usedvanlig varm der nede, håper det er et godt tegn.

Screenshot_20170806-141842.png
Fikk først varsel om EL på dag 30, men det gikk bort igjen pga. for lav temp. Måler under tungen. Klarer likevel ikke helt å slippe håpet pga. EL testene, og skulle ønske at jeg hadde en festedip i dag. Føler ikke LC måler helt skikkelig under tungen og at målingene er feil.
Edit: hadde forresten også litt rosa utflod CD 32, men kun ved et tilfelle. Så ønsker at EL var mellom CD 30 og 33 som ff også sier at KAN være tilfelle.

c9b48fe55d098b8e74a5f9c01cff5dae.jpg

Dette er mine målinger. Hatt ømme bryst siden antatt eggløsning, og murringer i ca. 1 uke, men ingen positiv test enda. Helt forferdelig å gå å vente sånn..

CD33 - DPO16

Last edited:

Dette er mine målinger. Hatt ømme bryst siden antatt eggløsning, og murringer i ca. 1 uke, men ingen positiv test enda. Helt forferdelig å gå å vente sånn..

CD33 - DPO16

Om du fjerner utfloden dag 15-17 flytter nok EL seg til dag 26 mulig..

IMG_6956.jpg
IMG_6962.JPG

Vis vedlegget 230274 Fikk først varsel om EL på dag 30, men det gikk bort igjen pga. for lav temp. Måler under tungen. Klarer likevel ikke helt å slippe håpet pga. EL testene, og skulle ønske at jeg hadde en festedip i dag. Føler ikke LC måler helt skikkelig under tungen og at målingene er feil.
Edit: hadde forresten også litt rosa utflod CD 32, men kun ved et tilfelle. Så ønsker at EL var mellom CD 30 og 33 som ff også sier at KAN være tilfelle.

Noen som har tanker om dette?

Hei alle temper jenter..ville bare vise dere min temp I dag...31 grader ;)
På ferie og nå tar vi det med ro.
Ønsker alle flotte jenter her inne masse lykke til. Måtte august bli deres mnd ❤❤
IMG_20170806_132101-1560x2080.jpg

CD33 - DPO16
Synes det er vanskelig å stole på EL CD 17 her, ettersom du har målt alt for skjeldent iforkant. Hvor lange sykluser har du til vanlig? EL CD 26 virker mer sannsynlig for meg også, særlig ettersom en test burde vært positiv DPO16 om du var gravid.

Synes det er vanskelig å stole på EL CD 17 her, ettersom du har målt alt for skjeldent iforkant. Hvor lange sykluser har du til vanlig? EL CD 26 virker mer sannsynlig for meg også, særlig ettersom en test burde vært positiv DPO16 om du var gravid.
Jeg tok dobbel Letrozol denne måneden, vet ikke hvor tidlig/sent jeg får EL med den. Var i syden frem til 16.juli, så ble dessverre ingen målinger før jeg kom hjem igjen. Er ganske ny på temping. Har sykluser på 33-119 dager, så håpløst å si.

chartgraph_module (3).png

Men i alle dager... Dette er første gangen jeg får satt opp coverline så lavt og med masse dager i forkant som går langt over coverline. Trodde EL var på lørdag, men her er den satt til fredag? Hva tror dere jenter, ser dette normalt ut? Krysset holder seg der selv om jeg endrer dagens temp. Tror dere at dette kan stemme? 

Lite fall, noe svakt/skygge på testen idag 10 dpo:

IMG_6964.jpg
IMG_6966.JPG

Hva betyr det når noen av tempene i grafen er prikker, mens noen rundinger? De blå punktene altså. Dårlig forklart, men håper noe forstår :p

Hva betyr det når noen av tempene i grafen er prikker, mens noen rundinger? De blå punktene altså. Dårlig forklart, men håper noe forstår :p

Om man har tempet til riktig tid :) Tom sirkel viser at du har tempet tidligere/senere ;)

Sånn jeg har forstått det så skyldes "tomme" prikker et slags avvik. F.eks. blir det en runding dersom du temper mer enn en halvtime for sent eller tidlig, eller hvis du merker av for at du er "sleep deprived" :)

Back
Topp