Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Verken jeg eller mannen er lange så er nok ingen av våre som blir det. Hun er ca 92 cm lang og veier 12 kg. Hun veide 7,8 kg da hun var 1 år og Nr 2 veide 7,5 kg på 6 mnd kontrollen [emoji23] Og det er nesten rett på gjennomsnittet [emoji23]

Ja, en graviditet gjorde jo kanskje noe med kroppen [emoji6] [emoji85]

Mi blir nok passe høy. Eksen var lav (174), jeg er middels høy til kvinne å være (170). Så regner med dattera blir rundt 165-168 etterhvert.
Sønnen min, kommer nok mest sannsynlig til å bli gjennomsnittlig. Samboer er 183, det er vel.. Normal mannehøyde, egentlig.. Så sønnen antar jeg blir ca det samme.

Husker ikke hvor stor mi var som baby dog [emoji14]
 
Føden pga lite liv.
Baby har lite fostervann. Derfor rolig. Baby har ingen fare, men pga sommerstengt fra mandag, så var det like greit de gjorde meg ferdig.
Sååå.. For å oppdatere litt.. Jeg er moden som bare det, så de snakker om å kanskje ta vannet eller sette klyx eller.. Noe i alle fall.

Har selvsagt ikke med fødebagen. Tenkte på den, men avfeide det. Jeg kom jo helt klart til å få beskjed om at alt var fint, også skulle vi handle, og dra hjem... Herregud [emoji14] Jaja.
 
38+2, forresten..! Sitter på dagligstuen her og venter på ytterligere beskjeder.
Legen rota godt oppi her, tror hun snakket om "3 fingre", så.. Dvs, 3 cm åpning..?
Får bare se hva som skjer. Veldig spent i alle fall. [emoji14]

Er selvsagt veldig sjuskete, knapt børstet håret og føler meg skikkelig skitten [emoji23]
Dette var rart. Spent på hva de finner ut, legen er og prater med.. Andre folk, nå.
 
Føden pga lite liv.
Baby har lite fostervann. Derfor rolig. Baby har ingen fare, men pga sommerstengt fra mandag, så var det like greit de gjorde meg ferdig.
Sååå.. For å oppdatere litt.. Jeg er moden som bare det, så de snakker om å kanskje ta vannet eller sette klyx eller.. Noe i alle fall.

Har selvsagt ikke med fødebagen. Tenkte på den, men avfeide det. Jeg kom jo helt klart til å få beskjed om at alt var fint, også skulle vi handle, og dra hjem... Herregud [emoji14] Jaja.
Hurra, da skjer det kanskje noe snart :D
 
Oioi! Masse lykke til Lillafrosk! Noe skjer iallefall og når man kanskje minst venter det. Håper mannen får hentet fødebagen din før det hele starter og at du får til å hvile litt først :)
 
Her skjer det noe :D
Jaa. :D
Mest venting da. De skulle prøve fremprovosere rier med stripping og klyx etterpå. Bare litt opptatt foreløpig.. [emoji14]
Oioi! Masse lykke til Lillafrosk! Noe skjer iallefall og når man kanskje minst venter det. Håper mannen får hentet fødebagen din før det hele starter og at du får til å hvile litt først :)
Mamma kom og byttet. Datter mot fødebag [emoji23] stakkars ungen har jo sittet her leeenge..
Fikk litt mat og, så nå er jeg klar [emoji106]
 
Yey! [emoji16] Jeg heier på deg nå, "bare det siste igjen" no til han ligger i armane dine [emoji173]️
 
Yey! [emoji16] Jeg heier på deg nå, "bare det siste igjen" no til han ligger i armane dine [emoji173]️
Jaa! Venter bare på at ting skal skje. De har strippet osv, og nooen milde tak i magen er kommet.. Men, om riene ikke tar seg opp, blir det igangsetting :)
 
Ikke skjedd noe til nå, og riene tok seg ikke opp. Så nå blir det soving, også er planen å føde ila morgendagen :)
Gubben er dratt hjem til dyra, så.. Like greit å vente til i morgen. [emoji14]
 
Ikke skjedd noe til nå, og riene tok seg ikke opp. Så nå blir det soving, også er planen å føde ila morgendagen :)
Gubben er dratt hjem til dyra, så.. Like greit å vente til i morgen. [emoji14]

Lykke til og sov godt (for siste gang på en god stund) ❤️❤️
 
Lykke til og sov godt (for siste gang på en god stund) [emoji173]️[emoji173]️
Takk for det [emoji173]️
Tror faktisk jeg blir å sove bedre med baby enn jeg har gjort i det siste. Blitt ca 3 timer søvn i døgnet siden lørdag...
Litt lite å gå på, det.
 
Snart, snart
 
Gratulerer så masse med den lille overraskelsesjenta! <3 Håper alt gikk bra og at du får slappet av litt.
 
Back
Topp