Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

36+5

Hørt rykter om fullmåne nå i helga, så satser på det virker nok til en mandagsfødsel ;)

Jeg er blitt sååå tung... Begynner bli grådig lei alt vannet. Jeg var på forrige kontroll, på +10 kg...
Veide meg hjemme på torsdag etter jeg hadde stått opp.. Da var jeg oppe i +12,5 kg..
Også hos jm der, var jeg plutselig i går på +16 kg!! Altså, 3,5 kg på et døgn omtrent... Jeg tenkte litt på forskjell fra vekt til vekt, og "gikk ned" et kg omtrent bare ved å veie meg hjemme etterpå.. Og på kvelden i går, opp et halvt kg igjen... Altså.. På +15,5 kg. (+3 kg fra morgenen før).
Tre kilo med vann gitt..

Blodtrykket er fint. Ingen proteiner i urin. Så.. Kun vann..
Gleder meg virkelig til alt vannet osv er borte....

Ellers er jeg glad for at det var siste kontroll hos jm i går. Kjemien er dårlig synes jeg.. Så, deilig å slippe henne mer.. Skal ta en evt neste kontroll ila 38 uker, på sykehuset. Men planen er jo å føde før det [emoji56]
Hehe...

Symfysemålet var på samme kurve som sist, så tyder vel på at lille T følger sin vekstkurve. Alt virker greit ellers og. :)

Så.. Ja. Bare å se frem til å bli helt ferdig, nå..

Skjønner godt at du er lei nå, og håper det snart skjer noe! :)
 
Skjønner godt at du er lei nå, og håper det snart skjer noe! :)
Føler meg slem som ønsker bli ferdig såå tidlig.. Men håper virkelig ikke på mer enn toppen ei uke til. Nå kommer tante fra Oslo til neste helg, så hadde vært fint om hun fikk hilse på.. Og dette vannet...!
Redd for å ha en slags usynlig svangerskapsforgiftning eller noe
Føler det er lettere å passe på ham når jeg kan se ham..
 
Føler meg slem som ønsker bli ferdig såå tidlig.. Men håper virkelig ikke på mer enn toppen ei uke til. Nå kommer tante fra Oslo til neste helg, så hadde vært fint om hun fikk hilse på.. Og dette vannet...!
Redd for å ha en slags usynlig svangerskapsforgiftning eller noe
Føler det er lettere å passe på ham når jeg kan se ham..

Du er jo nesten ved termin, og du ønsker jo bare at babyen skal være klar til å bli født, det er ikke noe galt i det :) vannet høres veldig plagsomt ut! Og jeg håper virkelig ikke det er noe sånt (har aldri hørt om usynlig svangerskapsforgiftning [emoji87]).
 
Du er jo nesten ved termin, og du ønsker jo bare at babyen skal være klar til å bli født, det er ikke noe galt i det :) vannet høres veldig plagsomt ut! Og jeg håper virkelig ikke det er noe sånt (har aldri hørt om usynlig svangerskapsforgiftning [emoji87]).

Haha, nei altså. Jeg tenkte bare på at jeg skulle ha svangerskapsforgiftning uten at det merkes på testene [emoji23] blodtrykket mitt økte jo litt, men ikke såpass at det var innenfor grensa. Ingen protein i urin. Men.. Blodtrykk kan vel være individuelt fra person til person, uansett, og hørt om svangerskapsforgiftning uten protein i urinen.. Så, jeg mente bare at jeg er redd noe er galt, uten at de ser det....

Men ja.. Det bare.. Ja, begynner bli veldig slitsomt nå. Og jeg ønsker ikke gå rundt og tenke mer på "hva om noe er galt??".
Tenk om jeg skulle være en av de uheldige der babyen dør i magen helt i slutten av svangerskapet, eller at det viser seg ved fødsel at han ikke har fått nok oksygen og er helt ødelagt?? Jeg vil bare bli ferdig med å tenke sånne ting og SE en frisk baby...
 
Haha, nei altså. Jeg tenkte bare på at jeg skulle ha svangerskapsforgiftning uten at det merkes på testene [emoji23] blodtrykket mitt økte jo litt, men ikke såpass at det var innenfor grensa. Ingen protein i urin. Men.. Blodtrykk kan vel være individuelt fra person til person, uansett, og hørt om svangerskapsforgiftning uten protein i urinen.. Så, jeg mente bare at jeg er redd noe er galt, uten at de ser det....

Men ja.. Det bare.. Ja, begynner bli veldig slitsomt nå. Og jeg ønsker ikke gå rundt og tenke mer på "hva om noe er galt??".
Tenk om jeg skulle være en av de uheldige der babyen dør i magen helt i slutten av svangerskapet, eller at det viser seg ved fødsel at han ikke har fått nok oksygen og er helt ødelagt?? Jeg vil bare bli ferdig med å tenke sånne ting og SE en frisk baby...

Det skjønner jeg veldig godt, har gått med de samme tankene selv, og det er fryktelig slitsomt :( mye enklere med babyen på utsiden. Håper du klarer å holde de vonde tankene borte! Det er heldigvis ikke mange som møter på så alvorlige problemer, og du har ikke lenge igjen nå. Har du noe som hjelper deg tenke på andre ting?
 
Det skjønner jeg veldig godt, har gått med de samme tankene selv, og det er fryktelig slitsomt :( mye enklere med babyen på utsiden. Håper du klarer å holde de vonde tankene borte! Det er heldigvis ikke mange som møter på så alvorlige problemer, og du har ikke lenge igjen nå. Har du noe som hjelper deg tenke på andre ting?
Ikke egentlig. Se på serier og spille evt. Prøver unngå tenke sånn, men likevel...
 
Jeg har sett på masse skrekkfilmer, så har jeg heller mareritt om dem [emoji85]
Jeg tåler dessverre for mye skrekk [emoji14]
Hehe.

Men prøver styre litt, og late som om skrekktankene ikke er der.
Ordna vugga klar nå, f.eks!

(dekket med plast etterpå da, så kattene ikke skal kose seg der..
61c3a6edebb05290d7dd046e7f6fcb36.jpg
 
Jeg tåler dessverre for mye skrekk [emoji14]
Hehe.

Men prøver styre litt, og late som om skrekktankene ikke er der.
Ordna vugga klar nå, f.eks!

(dekket med plast etterpå da, så kattene ikke skal kose seg der..
61c3a6edebb05290d7dd046e7f6fcb36.jpg

Så koselig soveplass [emoji7][emoji7] bra du klarer å fokusere på sånt :D
 
Så koselig soveplass [emoji7][emoji7] bra du klarer å fokusere på sånt :D
Babynest som svigermor skaffet (brukt, så har vasket det.. Hun har vasket det selv og, men luktet så parfyme.. Så ekstra vask), og et teppe som søstera mi strikket. Har et annet ullteppe som andre søsteren min har strikket, det går mest sannsynlig i vogna [emoji173]️

Må bare prøve fokusere på andre ting, og ta utgangspunkt i at alt skal gå bra.
 
Så fint navn [emoji173]️
Synes vi og [emoji28]
Bare glad vi har funnet NOE begge liker [emoji14] Da vi begynte prøve, trodde jeg vi aldri skulle finne noe navn til barna våre.
Ville blitt A junior og S junior. (Våre navn, om du ikke tok den [emoji28])
 
Synes vi og [emoji28]
Bare glad vi har funnet NOE begge liker [emoji14] Da vi begynte prøve, trodde jeg vi aldri skulle finne noe navn til barna våre.
Ville blitt A junior og S junior. (Våre navn, om du ikke tok den [emoji28])

Hahaha, vi har to gutter, så mannens navn på alle de tre ville blitt veldig forvirrende her i huset! Det er vanskelig å finne navn :)
 
Han holder deg på pinebenken enda skjønner jeg ;)
 
Back
Topp