Mars 2018 har fått skjult gruppe! Se mer info her!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei jenter!! (LES ALL INFOEN NØYE)

Mars 2018 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i. :)

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

  • Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
Terminlisten til gruppen finner du her
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.Du sjekker lett dette ved å klikke deg inn på profilen din, så "se alle innlegg" og deretter telle hvor mange du har i denne gruppen. ikke send forespørsel til tilgangsansvarlig før du VET at du har over 50 innlegg)

  • Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.

  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.

Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:

- Send pm til Tilgangsansvarlig! VIKTIG: Send pm, ikke be om tilgang i denne tråden!

Tilgangsansvarlig for denne gruppen er Bicka <-- Klikk på navnet for å sende pm.


Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :)En godkjenning kan ta fra 1-3 dager!


____________________

Slik sjekker du hvor mange innlegg du har

Bruk søkefunksjonen:

http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1

Stikkord -
La den være blank
Skrevet av medlem - Skriv inn nicket ditt
Nyere enn - La den være blank
Søk i underforumene - Velg termingruppen din

Tell :)


__________________________


Jeg vil bare få presisere at reglene som er satt for å få tilgang til skjult gruppe er satt av moderatorteamet med tanke på deres eget beste.
Dere kan, som en samlet gruppe, endre på to av reglene. Hvor lang tid man har vært medlem, og hvor mange innlegg man har skrevet, før man kan få tilgang til skjult.
F.eks kan man øke til 150 innlegg og samtidig sette ned til 2-3 uker. 2 uker må man minimum ha vært medlem, det er absolutt nederste grense.
Og skal grensen for medlemstid senkes så må antall innlegg økes.
Dette er noe dere i fellesskap må ta opp, diskutere og bli enige om ute i åpen gruppe.
Om reglene skal endres må jeg få beskjed per PM.
 
Last edited:
Yey![emoji322] får ikke til å sende PM til deg LSB(?)[emoji15]


Du kan ikke starte en ny samtale med LSB på grunn av hans/hennes personverninnstillinger.
 
Får vente litt til jeg da, til jeg har vært medlem 1 mnd [emoji87]
 
Bekrefter du at du har mottatt pm? Tror jeg har sendt til riktig, men klarer ikke se de [emoji23]. Alle kreteriene er værtfall oppfylt :)
 
Bare å glede seg til det har gått en måned da[emoji28]
 
Bekrefter du at du har mottatt pm? Tror jeg har sendt til riktig, men klarer ikke se de [emoji23]. Alle kreteriene er værtfall oppfylt :)

Bekrefter med svar når jeg har gått gjennom kriterier og lagt til på listen over de som skal ha tilgang! :) Du har fått svar nå! :D
 
Får vente litt til jeg da, til jeg har vært medlem 1 mnd [emoji87]
Bare å glede seg til det har gått en måned da[emoji28]
Samme her, får bare smøre meg med tålmodighet og lese litt rundt på forumet her i mens!
Som skrevet i posten øverst så kan kravene for å komme inn i skjult gruppe endres ;)
TGA deres har heller ikke vært medlem en mnd, så her bør det være rom for endringer ;)
 
Bare å vente på å bli med ja....
Men hva er liksom forskjellen på dette forumet og det lukkede forumet? Kommer folk til å slutte å poste her?
 
Back
Topp