Ikke i bruk
Forumet er livet
Du har tilgang du Den fikk du 3 august.Hvor ofte godkjenner dere? skulle bli lagt til for flere uker siden men enda ikke skjedd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har tilgang du Den fikk du 3 august.Hvor ofte godkjenner dere? skulle bli lagt til for flere uker siden men enda ikke skjedd
Har samme problemet ofte & har Android. Plutselig så er den berre tilbake igjen.Får ikke opp skjult form fra telefon. Nettopp byttet til Android
Hei! Sendte forespørsel om tilgang til skjult gruppe for noen dager siden, har ikke hørt noe. Er det riktig person vi skal sende pm til, som står oppført på instruksjonene?
Fikk svar 2. mars om at jeg skulle få tilgang om noen dager. Fortsatt ikke fått tillgang, sendte pm i går/forigårs om det tok lang tid. Ikke noe svar.Ja, Bicka.
Hun har vært pålogget i dag ser jeg. Prøv å send en pm igjen
Hun har ikke gitt beskjed om noen skal inn, eller ut, i gruppen siden 21 januar.
Noen som vet om skjult gruppe fra mars 2018 fortsatt er aktiv? Tviler vel egentlig på at den er det? Men jeg kunne tenkt meg å fortsatt ha mars18-banneren sånn at det vises at man er «medlem» av mars 18-gruppen, selv om den ikke er aktiv lengre. Er det mulig?Hvis noen savner skjult, send pm så skal jeg sjekke opp [emoji1360]