Mars 2018 har fått skjult gruppe! Se mer info her!

Skjult gruppe har forsvunnet hos meg, kan du sjekke om jeg har mistet tilgangen? :(
 
Får ikke opp skjult form fra telefon. Nettopp byttet til Android
 
Får ikke opp skjult forum via pc :(
 
Hvis noen savner skjult, send pm så skal jeg sjekke opp [emoji1360]
 
Jeg klarer ikke å telle innleggene mine jeg, bruker Tapatalk. Vil gjerne ha tilgang [emoji4]
 
Hei! Sendte forespørsel om tilgang til skjult gruppe for noen dager siden, har ikke hørt noe. Er det riktig person vi skal sende pm til, som står oppført på instruksjonene?
 
Hei! Sendte forespørsel om tilgang til skjult gruppe for noen dager siden, har ikke hørt noe. Er det riktig person vi skal sende pm til, som står oppført på instruksjonene?

Ja, Bicka.
Hun har vært pålogget i dag ser jeg. Prøv å send en pm igjen ;)

Hun har ikke gitt beskjed om noen skal inn, eller ut, i gruppen siden 21 januar.
 
Ja, Bicka.
Hun har vært pålogget i dag ser jeg. Prøv å send en pm igjen ;)

Hun har ikke gitt beskjed om noen skal inn, eller ut, i gruppen siden 21 januar.
Fikk svar 2. mars om at jeg skulle få tilgang om noen dager. Fortsatt ikke fått tillgang, sendte pm i går/forigårs om det tok lang tid. Ikke noe svar.
 
Hvis noen savner skjult, send pm så skal jeg sjekke opp [emoji1360]
Noen som vet om skjult gruppe fra mars 2018 fortsatt er aktiv? Tviler vel egentlig på at den er det? Men jeg kunne tenkt meg å fortsatt ha mars18-banneren sånn at det vises at man er «medlem» av mars 18-gruppen, selv om den ikke er aktiv lengre. Er det mulig? :angelic:
 
Back
Topp