Mars 2018 har fått skjult gruppe! Se mer info her!

Kommer den skjulte gruppen til å vise i appen? Finner den i nettleser, men bruker mest appen[emoji21]
 
Jeg har fått tilgang til februar sin skjulte gruppe og ikke mars sin. :p Har vel skjedd en feil
 
Fant den istad via app. Men nå finner jeg den ikke via verken nettleseren eller app.
Den ligger 110 % sikkert der på nettleser. Men i Android appen kan det hende den forsvinner innimellom. Om du velger å følge det underforumet så forsvinner det ikke så mye i appen.
 
Da kan endelig jeg også bli med [emoji2][emoji1376]
 
Får vente i spenning jeg også[emoji6] ikke vært medlem her inne så lenge[emoji12] jeg ventet med å melde meg inn til testen jeg tok for 2 dager siden var positiv[emoji7][emoji1374][emoji480][emoji1405][emoji170][emoji178]
 
Godt spørsmål[emoji106]

Jeg tror ikke folk vil slutte å poste i åpen del :)
Forumene pleier å være aktive også på den åpne delen, selv om mye skjer i den skjulte. Mange er allerede med i den skjulte gruppen, og den åpne delen virker fremdeles aktiv!
Hovedårsaken til at man har skjult gruppe, er at man gjerne kan dele mer, stille spørsmål man kvir seg litt for, og slippe å være redd for at hvem som helst kan lese det - og til og med kjenne igjen personen som skriver.
 
Hei:) Jeg har termin i mars 2018. Hvordan får jeg tilgang til gruppa?

Du må lage deg nick, skrive deg inn på terminlista, være medlem en måned, og ha skrevet 50 innlegg på marsforumet.
Når dette er oppfylt sender du PM til tilgangsansvarlig
 
Nå er tilgangen på plass igjen, så se oppe med våre leker (i nettleser helst, så kan du abonnere på forumet og få det opp i appen!) :)


Har fortsatt ikke fått tilgang til den skjulte gruppa, litt ivrig :p Tar det lang tid?
 
Back
Topp