Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
FiksetJeg har fått tilgang til februar sin skjulte gruppe og ikke mars sin. Har vel skjedd en feil
Nei selvsagt ikkeFinner ikke den skjulte gruppen lenger? Har jeg mistet tilgang?
Fant den istad via app. Men nå finner jeg den ikke via verken nettleseren eller app.Nei selvsagt ikke
Appen sliter med å vise skjulte forum innimellom, men via nettleser er den synlig.
Den ligger 110 % sikkert der på nettleser. Men i Android appen kan det hende den forsvinner innimellom. Om du velger å følge det underforumet så forsvinner det ikke så mye i appen.Fant den istad via app. Men nå finner jeg den ikke via verken nettleseren eller app.
Bare å vente på å bli med ja....
Men hva er liksom forskjellen på dette forumet og det lukkede forumet? Kommer folk til å slutte å poste her?
Godt spørsmål[emoji106]
Hei Jeg har termin i mars 2018. Hvordan får jeg tilgang til gruppa?
Hvor finner jeg den skjulte gruppa?
Nå er tilgangen på plass igjen, så se oppe med våre leker (i nettleser helst, så kan du abonnere på forumet og få det opp i appen!)Hvor finner jeg den skjulte gruppa?
Nå er tilgangen på plass igjen, så se oppe med våre leker (i nettleser helst, så kan du abonnere på forumet og få det opp i appen!)
Har fortsatt ikke fått tilgang til den skjulte gruppa, litt ivrig Tar det lang tid?