He he eh jaMye rart vil jeg tro[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he eh jaMye rart vil jeg tro[emoji12]
Jøsses. Flaks da. Men dem kan vel ikle bare doble prisen sånn plutselig?Da har vi bestilt oss flybilletter til Egypt og til perfekt tidspunkt tydeligvis for 10 min etterpå hadde de doblet prisen [emoji54]
Jeg ser på Ullared. Skal egentlig dit om noen uker..He he du da [emoji173]
Går sikkdrt i repriseJaa. Fant ut det jeg og![]()
Oj orker du det?Jeg ser på Ullared. Skal egentlig dit om noen uker..
Har den?Hvilken for tapatalk har ihvertfall endret seg [emoji54]
BtwJeg ser på Ullared. Skal egentlig dit om noen uker..
Jeg vet ikke, håper det er tilfeldig. Men nå har det begynt under føttene også, så tror jeg må sjekke hvordan nyrene og leveren mottar medisinene jeg tar.Au.. det hørtes ikke noe godt ut. Hvorfor klør du sånn?
Hvorfor ikke.Ikke bli dårlig da! [emoji85]
Åååå digg!!!!Simpelt hend elsker blåskjell.
Og ikke så galt når det ser bra ut også [emoji14]
![]()
Håper det. Sikkert underholdendeGår sikkdrt i reprise
Mye rart hvertfallHåper det. Sikkert underholdende![]()
Føles ikke sånn... Handling kan jeg stå over, er hyttetur med mamma og de et stykke utenfor. Men bilturen gruer jeg meg mest til i såfall. Det er langt..Oj orker du det?
Var bare min app som hikket i sta [emoji6]Har den?
Ikke min..
Whahahaha. Kengu!Btw
Du er vakker altså![]()
Du får se an formen kanskjeFøles ikke sånn... Handling kan jeg stå over, er hyttetur med mamma og de et stykke utenfor. Men bilturen gruer jeg meg mest til i såfall. Det er langt..
Hw he måtte snike daWhahahaha. Kengu!
Hahahaha. Nå måtte jeg le. Ikke en digg måte å forlenge ferien på...Hvorfor ikke.
Skal tilbake på jobb på mandag, forlenge ferien med en liten sykemelding [emoji14]
Nei da, kjøpt på Meny, ikke høstet selv så det går sikkert bra
Var helt fantastisk.Åååå digg!!!!