Ja. Hikker litt mindre nå. Bruker du den vanlige eller tapatalk?
Vanlige her[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Hikker litt mindre nå. Bruker du den vanlige eller tapatalk?
Ja. Ett veldig annerledes liv enn meg. Men jeg prøver som regel å være med på det meste for å være den kule storesøstra. Men DK tur uten unger til storesøster med bestevenninna til minste... Jevnaldra kusiner med 8 dagers mellomrom... Den er vond gitt. Får meg ikke helt til det. Også er jeg alltid litt etterklok også når det gjelder slikt.... For har lyst å være spontan liksom...Skjønner. Et litt annet liv med andre ord. Håper dere finner ut av det Spyro [emoji8]
Super tidenes verste følelse.
Lillesøster spør om jeg vil være med til DK. Overnatte hos storesøster med unger på camping. Lillesøster ser for seg musikk, shopping, drikking og røyking i bil hele turen.
Jeg spør i dag etter å ha sagt gjerne... Om unga er med på turen kan jeg betale Kr.Sand turen over til Hirtshals. Men null røyking i bil da selvsagt. Og mindre tull. Mer gøy med Fårup sommerland...
Hu ringer gråtende.... Var ikke det hu ville... Tidenes dårligste følelse. Hu ville ha søstertid de lux. Og jeg prøver å forklare at jeg sa aldri det absolutt ble. Men jeg får fryktelig dårlig samvittighet ovenfor ungene som er stuck på hjemplassen.
Så nå sitter vi vel hver vår plass og gråter da [emoji22]
Dåne
Ser på snobbete foreldre
Hun HØRTE den jo vettu [emoji14]
Men var bare ei flue, så hun fikk til slutt bare beskjed om å ignorere den og SOVE. Jeg holdt på å bli gal av henne i kveld, så...
Ikke hørt henne på en stund nå, så håper det.. [emoji14]Ja da funker jo ikke det[emoji23]
Håper hun tok til fornuft og sovnet fint[emoji2]
Jeg forstår deg godt. Og tror nok lillesøster hadde fått en bra tur og, om hun var innstilt på det da. Og når det i tillegg er barn dit dere skal, ja da hadde det nok føltes mest riktig med barna for meg og.Ja. Ett veldig annerledes liv enn meg. Men jeg prøver som regel å være med på det meste for å være den kule storesøstra. Men DK tur uten unger til storesøster med bestevenninna til minste... Jevnaldra kusiner med 8 dagers mellomrom... Den er vond gitt. Får meg ikke helt til det. Også er jeg alltid litt etterklok også når det gjelder slikt.... For har lyst å være spontan liksom...![]()
JaUff den er lei[emoji20]
Uansett hva man gjør så blir noen skuffet...
Bar slutt daHaha. Det må jeg se [emoji14]
Hva har skjedd? Sender over en klemJa det er hjerteskjærende[emoji20]
Det er det jaUtrolig fortvilende situasjon[emoji20]
Svigermor har det helt forferdelig stakkar..
He he du da ❤Ganske tam blitt [emoji23]
Mhm må det dqJa da må han jo ha nye![emoji2]
Au.. det hørtes ikke noe godt ut. Hvorfor klør du sånn?![]()
![]()
Liker ikke det her. Helt rød i hendene og klør som en gal, ikke tørr heller. Håper det gir seg over helgen.
Ja er liksom det. Men vi får nå se nå da.Jeg forstår deg godt. Og tror nok lillesøster hadde fått en bra tur og, om hun var innstilt på det da. Og når det i tillegg er barn dit dere skal, ja da hadde det nok føltes mest riktig med barna for meg og.
Var varmt og klamt på dagen iallefall. Men nå har vi fått fått tur og lekt litt.Antar det er varmt hos dere da [emoji4]
Husker den tiden godtDet er ganske tøft ja..
Jaa. Fant ut det jeg ogBar slutt da
Ikke bli dårlig da! [emoji85]Simpelt hend elsker blåskjell.
Og ikke så galt når det ser bra ut også [emoji14]
![]()