Så trist med sykdomJeg er på jobb, siste dagen før ferie![emoji1]
I morgen drar vi til svigers så barna kan hilse på bestefar....kanskje for siste gang pga alvorlig sykdom[emoji20]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist med sykdomJeg er på jobb, siste dagen før ferie![emoji1]
I morgen drar vi til svigers så barna kan hilse på bestefar....kanskje for siste gang pga alvorlig sykdom[emoji20]
Det kan være. Men jeg håper ikke det, for i såfall er det antagelig nyrene som sliter... Men nyretrøbbel er ikke ukjent med disse medisinene.Kan det være medisinene?[emoji4]
Ja den måtte han bare haSå kul!
Ser den..!Ja den måtte han bare ha
Vi får svigermor i omtrent en sånn periode....Hjeeeelp
Mamma skal være her i 9 dager
Føler med degVi får svigermor i omtrent en sånn periode....
Qouter tilfeldig innleggFøler med deg
Det går vel helst bra denne gangen også. Jeg jobber, det hjelper ;-)Føler med deg
Ferdig hos legen. Fått tatt blodprøver og tatt b12 sprøyta.
Minste var med og fikk snu på blodprøvene og var veldig fornøyd med jobben hu gjorde. Så hu fikk premie tom [emoji23] En rosa falsk edderkopp som hu ville hive i sengs til storesøstra [emoji23][emoji23]
Lurer på hva jeg og kb skal finne på neste uke
Kb sover fortsatt...
Så sitter man altså i sofaen med ei lita jente som sovner i armkroken.
På loftet har man to unger som snart bør ha lunsj.
Og som til frokost drakk opp resten av melka vi hadde i hus
Uten melk og bare bittelitt jus var ikke det så aktuelt. Og ingen av dem skjærer brød egentlig. Vi pleier gjøre det med oppskjærsmaskin. Til jeg skar ledningen på den..Eldste klarer sikkert å smøre ei skive til seg selv og mellomste[emoji2]
Er det krise? [emoji85]Hjeeeelp
Mamma skal være her i 9 dager
Ojoj! Sjekket hun om du var moden etc?Alt fint på jmkontroll. Det mest fine var at jeg slipper se henne mer - uansett! Enten føder jeg ila uka som kommer, eller så blir jeg satt opp til annen jordmor uka etter![]()
Kb fikk ny genser i går i oslo
Vis vedlegget 228852
Gode greier. Skal hun ha ferie nå?Alt fint på jmkontroll. Det mest fine var at jeg slipper se henne mer - uansett! Enten føder jeg ila uka som kommer, eller så blir jeg satt opp til annen jordmor uka etter![]()